جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۲۵ فقره سرقت از باغ ویلا ها در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ سلمان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران در پی ارجاع پرونده سرقت از باغ ویلا ها به پاسگاه کورانه قزوین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه گرفت.

این  مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات  و اقدامات اطلاعاتی به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ امیری افزود: متهم  پس از انتقال به پلیس پلیس آگاهی استان در بازجویی فنی ماموران به ۲۵ فقره سرقت از باغ ویلا ها با همدستی هشت سارق  و یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران هشت سارق  و مالخر را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به همدستی و سرقت از باغ ویلاها اعتراف  و در بازرسی از منزل سارقان اموال شکات از قبیل موتور برق کف کش، سنگ فرز، دریل و ...  کشف و تحویل مالباختگان شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش  تقیبی اموال مسروقه کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال است تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار