عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مشکلات مردم شهرک عارف باید با هدف توسعه شهری و افزایش ارائه خدمات مطلوب شهروندی برطرف شود.
کد خبر: ۳۶۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا صدیقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، به پارکینگ شهید انصاری اشاره کرد و گفت: باید از همه فضای این پارکینگ در ارائه خدمات شهری به شهروندانی قزوینی استفاده شود و مختص به یک فضا نباشد.

وی با اشاره به پارکینگ فجر که امکان پارک 50 خودرو دارد، بیان کرد: در داخل این پارکینگ، 50 پارک فراهم شده اما در خارج از پارکینگ 20 فضا حذف شده است درحالی‌که می‌توانیم، این فضا را هم در اختیار رانندگان قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: پل روی کانال شهرک عارف از نقاط مختلف بسته شده است که باید در بازگشایی آن در جهت رضایتمندی شهروندان قزوینی تدابیر ویژه اندیشید.

این مسوول با اشاره به ورودی شهرک عارف اظهار کرد: این ورودی در شان شهروندان قزوینی این منطقه نیست و باید به نحوی ساماندهی شود که آبرومندانه باشد.

صدیقی با بیان اینکه ارتباط اقتصادی و اجتماعی شهرک عارف از سمت شمال این شهرک، ابتدای مینودر بوده که اکنون بسته شده است، گفت: در گذشته این مسیر مسدود نبود، مردم فعالیت‌های روزمره خود را به راحتی انجام می‌دادند ولی اکنون از انجام مسائل روزانه حتی خرید نان دچار مشکل شدند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین قصد دارد پل را روی کانال عارف تخریب کند، بیان کرد: این تخریب صورت نگیرد و به جای آن مدیریت کنیم تا مردم از شمال به جنوب شهرک عارف ارتباط داشته باشند، مشکلات خود را برطرف کنند و مسائل روزانه خود را انجام بدهند.

وی با بیان اینکه باید مشکلات مردم شهرک عارف با هدف توسعه شهری و افزایش ارائه خدمات مطلوب شهروندی برطرف شود، گفت: در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود تا بتوانیم رضایتمندی آن‌ها را به دست آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار