معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پوشش تحصیلی دانش‌آموزان از سوی این اداره‌کل در سال جاری برابر 92.86 درصد بوده که این آمار نسبت به سال گذشته 1 درصد افزایش داشته است و از میانگین کشوری بالا هستیم.
کد خبر: ۳۶۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه کارگروه برون سازمانی انسداد مبادی بی‌سوادی صبح امروز در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که مسؤولان و مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند گزارشی از وضعیت فعالیت‌های آموزش و پرورش استان قزوین ارائه شد.

در این مراسم معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: بودجه‌هایی که برای حوزه آموزش و پرورش اختصاص داده می‌شود تنها 1.5 درصد آن را می‌توانیم به حوزه‌های کیفی این اداره‌کل اختصاص دهیم.

رضا طاهرخانی افزود: پوشش تحصیلی دانش‌آموزان از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در سال جاری برابر 92.86 درصد بوده که این آمار نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است و از میانگین کشوری بالا هستیم؛ تصمیم جدی اداره‌کل آموزش و پرورش این است تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

وی با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: فعالیت‌ها در مدارس با کیفیت انجام نمی‌شود و همین امر موجب شده که در حوزه توسعه فرهنگی رشد و توسعه صورت نگیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: بیش از یک هزار و 900 دانش‌آموز دارای نیازهای ویژه در این استان حضور دارند که سیاست‌های مختلفی برای آن‌ها از سوی ادارات و ارگان‌های ذی‌نفع همچون اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل بهزیستی استان قزوین در نظر گرفته می‌شود.

طاهرخانی یادآور شد: اجرای برخی از طرح‌ها در مدارس، رشد و پیشرفت دانش‌آموزان را به همراه دارد اما باید این نکته را در نظر بگیریم که آزمون‌های بسیار می‌تواند برای دانش‌آموزان به عنوان یک آسیب محسوب شود.

گفتنی است در این جلسه سایر مسؤولان به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان قزوین پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار