در راستای مصوبات هیأت دولت به قزوین
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز شده است.
کد خبر: ۳۶۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد در جلسه آبیاری تحت فشار که ظهر امروز با حضور معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای مصوبات هیأت دولت به این استان مبنی بر اجرای 20 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین تاکنون 103 متقاضی اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در سطحی بالغ بر سه هزار و 826 هکتار برای جذب بیش از 167 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار آماده معرفی به بانک عامل هستند.

وی افزود: مکانیزم پرداخت به این صورت است که متقاضی درخواست خود را مبنی بر اجرای سیستم‌های نوین آبیاری ارائه و مبلغ پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شیوه‌نامه جدیدی برای اجرای آبیاری نوین در اراضی کشاورزی این استان ابلاغ شده است.

متقی‌فرد با اشاره به اینکه برای تمام متقاضیان اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی پرونده تشکیل می‌شود، مطرح کرد: در اجرای این طرح، درخواست تمام بهره‌برداران که واجد شرایط باشند، پذیرفته می‌شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم در این جلسه عنوان کرد: 103 طرح اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در سطح سه هزار و 826 هکتار برای معرفی به بانک آماده است که ظرف چند روز آینده معرفی می‌شود.

محمدحسین عطایی افزود: سیاست جهاد کشاورزی در اجرای طرح سیستم‌های نوین آبیاری این است که با معرفی طرح‌هایی اقدام به جذب اعتبارات کند.

وی یادآور شد: همچنین بیش از 9 هزار و 600 هکتار از طرح سیستم‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی شهرستان‌های تابعه در دست مطالعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار