مدیرعامل سازمان حمل و نقل اقبالیه:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه از صدور یک هزار و 168 فقره پروانه بهره‌برداری به مالکان تاکسی، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری و وانت‌بار در 9 ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اصغر پورقاسم در جلسه با رانندگان شهر اقبالیه که ظهر امروز در سالن جلسات سازمان حمل و نقل این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و 168 فقره پروانه بهره‌برداری به مالکان تاکسی، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری و وانت‌بار صادر شد.

وی افزود: بخش حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تأثیر بسزایی در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته و اساس توسعه اقتصادی هر شهر و کشوری را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه ادامه کرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه حل‌های معضل ترافیک در هر شهری است.

پورقاسم در تشریح عملکرد سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه تصریح کرد: در 9 ماه سال جاری یک هزار و 168 مورد انواع پروانه‌های بهره‌برداری برای بهره‌برداران تاکسی‌ها، رانندگان کمکی و شرکت‌های حمل و نقل درون شهری سطح شهر و وانت‌بارهای تحت نظارت سازمان صادر شد.

این مسؤول تمدید 12 پروانه‌های بهره‌برداری آژانس‌های مسافر، توقیف خودروهای تاکسی متخلف 35 مورد، رسیدگی به 63 مورد شکایات کتبی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در 9 ماه سال جاری برشمرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه یادآور شد: امید است این سازمان با نظارت بر عملکرد تاکسیرانان و همچنین ایجاد تعامل و همکاری با رانندگان تاکسی بتواند در خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان گام‌های اساسی بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار