در قالب اجرای برنامه 3 ساله
مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی از حل مشکل مسکن مددجویان زیر پوشش این کمیته در قالب اجرای برنامه 3 ساله خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ابراهیم بازیان در نشست بررسی مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تأمین مسکن یکی از فرصت‌های توانمند‌سازی است که منجر به خروج مددجویان از چرخه حمایتی کمیته امداد می‌شود.

وی به مستقل شدن مددجویان از چرخه حمایتی کمیته امداد بعد از توانمند شدن تأکید کرد و افزود: مددجو بعد از رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شود.

مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: یکی از مقوله های اجتماعی و اقتصادی خانواده بخش مسکن است که عدم توجه به این موضوع، زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی خانواده‌ها را دچار آسیب می‌کند.

بازیان با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد یادآور شد: امیدواریم در یک برنامه سه ساله مشکل مسکن نیازمندان تحت حمایت را برطرف کنیم که تحقق این مهم نیازمند مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در تأمین مسکن مددجویی است.

وی گفت: کمیته امداد آمادگی دارد واحدهای مسکونی مهر که از نظر زیرساخت مشکلی ندارد و پیشرفت آن‌ها حداقل 60 درصد باشد را خریداری کرده و در اختیار محرومان قرار دهد.

مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی تشریح کرد: در حوزه شهری و روستایی 150 هزار مددجوی فاقد مسکن حضور دارند که با همکاری و هم‌افزایی همه‌جانبه مسؤولان این مشکل برطرف می‌شود.

گفتنی است در این مراسم معاون امور عمرانی استاندار قزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار