رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های قزوین:
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین گفت: به لحاظ شاخص سن 10 درصد نیروهای روابط‌عمومی‌ زیر 30 سال، 65 درصد روابط عمومی‌ها 30 تا 40 سال و 25 درصد بالای 40 سال سن دارند.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرت‌اله علیرضایی در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال پایانی کار دولت یازدهم قرار داریم، هماهنگی برای اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این دولت مهم و ضروری است.

وی افزود: از سوی دیگر در آستانه دهه مبارک فجر هستیم بنابراین روابط عمومی‌ها باید ساماندهی و برنامه‌ریزی منسجمی برای اطلاع‌رسانی در این ایام داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین با بیان اینکه روابط عمومی‌ها ابزار اطلاع‌رسانی دولت به شمار می‌رود، اضافه کرد: روابط‌عمومی‌ها باید نسبت به انعکاس عملکرد دولت و بیان نقطه نظرات مردم حساس و فعال باشند.

علیرضایی با ارائه گزارش آماری از وضعیت روابط‌عمومی‌های استان قزوین ادامه داد: حدود 135 روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی این استان فعال بوده که مدیریت 80 درصد آن‌ها برعهده آقایان و 20 درصد هم برعهده بانوان است.

وی عنوان کرد: به لحاظ شاخص سن 10 درصد نیروهای روابط‌عمومی‌ زیر 30 سال، 65 درصد روابط عمومی‌ها 30 تا 40 سال و 25 درصد بالای 40 سال سن دارند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین تصریح کرد: از نظر تحصیلات یک درصد روابط عمومی‌ها دیپلم، 6 درصد کاردانی، 53.5 درصد کارشناسی، 36 درصد کارشناسی ارشد و 3.5 درصد دارای مدرک دکترا هستند.

علیرضایی با بیان اینکه 60 درصد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تک نفره اداره می‌شود، گفت: همچنین برخی از نیروهای روابط عمومی‌ اقدامات دیگری را هم در کنار مسوولیت روابط‌عمومی انجام می‌دهند و 20 درصد روابط‌عمومی‌ها با 2 نیرو و 20 درصد هم با بیش از 2 نیرو اداره می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ سابقه کاری هم در روابط عمومی‌ها 40 درصد مسؤولان روابط عمومی‌ها کمتر از پنج سال و 60 درصد بیش از پنج سال سابقه فعالیت در این حوزه دارند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین ادامه داد: به منظور فعال‌ کردن روابط‌عمومی‌ها ضمن تشکیل شورای مرکزی، آئین‌نامه‌ای هم برای آن تهیه شد که براساس آن چهار کمیته تبلیغات و انتشارات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، آموزش و پژوهش و کمیته ارزیابی عملکرد فعال شده است.

علیرضایی یادآور شد: هر یک از این کمیته‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی دارند که باید پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار