رییس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه انتخابات حق‌الناس است، گفت: گروه های مختلف سیاسی با جدیت از اخلاق و قانون مداری عبور نکنند
کد خبر: ۳۵۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 12 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست هم اندیشی با زنان فعال استان قزوین اظهار کرد: حضور زنان و بانوان ایرانی در انتخابات باید یک حضور پرشور و پررنگ باشد.
وی با بیان اینکه قانون مداری ملاک اصلی در انتخابات است افزود: با صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، با تمام قوا تلاش میکنیم انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.
رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به نقش گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات عنوان کرد: گروه های مختلف سیاسی نیز با جدیت از اخلاق و قانون مداری عبور نکنند.
وی شعار و هدف دولت تدبیر و امید از ابتدا را رواج اخلاق و عدالت در جامعه دانست و تأکید کرد: مردم تا به امروز ثابت کرده اند عدالت،صداقت و شفافیت رای می دهند و بد اخلاقی های سیاسی جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت.
شاهرخی افزود: حضور مردم در صحنه های حساس سیاسی کشور از جمله انتخابات کارکرد قوی داخلی و خارجی داشته و منجر به تقویت بنیان نظام و افزایش ضریب امنیت ملی شده و توطئه‎های دشمنان را نیز همواره نقش بر آب کرده است.
وی اضافه کرد:  نتیجه آرای مردم مسیر حرکت مسئولان را مشخص می کند و نباید فراموش کنیم که این هنر مردم بود که با آرای خود در انتخابات سال 92 توانستند کشور را از واگرایی نجات داده و روابط ایران اسلامی را با جهان به شکل عزتمندانه‌ای شکل داده و باز تعریف کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، گفت: در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز در سال آینده اهمیت دهیم و باید به رای و نظر مردم با هر سلیقه و تفکر احترام بگذاریم.
وی در پایان با تأکید بر توانمندی‌های بانوان استان قزوین، یادآور شد: بانوان بایستی توانمندی های خود را باور کنند و به خود باوری لازم برسند تا درهای پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی، سیاسی ، فرهنگی  را به روی خود بگشایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار