کد خبر: ۳۵۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 08 January 2017
به نقل از «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ایلام گفت: امروز برادرانمان در ساحل مدیترانه می‌جنگند. روزی تکفیری‌ها بعد از محاصره دمشق و سقوط موصل می‌خواستند به ایران حمله‌ور شوند. اما حالا صاحبانشان گریان هستند که این فتنه نیز نگرفت. آمریکا و روسیه اعتراف می‌کنند. طعنه می‌زنند به عربستان که چقدر سلاح به شما بدهیم. هشتاد میلیارد دلار اسلحه خریده‌اند. فرماندهان آمریکایی به عربستانی‌ها گفته‌اند که مشکل شما این است که روی زمین کسی را ندارید. آقای پوتین بارها از پاسداران و نیروهای ما تمجید کرده. از امثال شهید همدانی‌ها که سینه خود را سپر کردند و احترام را برای ایران خریدند. دشمنان شما در جلسات خصوصی، چاره‌ای جز تحسین شما ندارند. آن مقاومت و ایثار به این اقتدار و تحسین منجر شده است. امنیت در کشور ما و اقتدار ما در جهان اسلام، پشتوانه مسلمین جهان است.

وی افزود: ما درجاهایی که پیروز شده‌ایم، با ارزش‌های انقلاب بوده است اما درجاهایی که ارزش‌های انقلاب را راه نداده‌ایم، شکست‌خورده‌ایم. دولت‌هایی که با کمک لیبرال‌ها و تکنوکرات ها اقتصاد را مدیریت کرده‌اند، ارزش‌های انقلاب و اعتمادبه‌نفس را در نظر نگرفته‌اند و موجب عقب افتادن مردم شده‌اند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: شکافی که هست، شکاف اعتقادی است. هر جا به اعتقادمان عمل کرده‌ایم جلو رفته‌ایم. جرم بدتر از گناه این است که مشکلات را به‌نظام و رهبری نسبت می‌دهند. اجازه ندادند که ارزش‌های انقلاب در اقتصاد کشور وارد شود. ده سال است که رهبر بزرگوار شعار سال‌ها را به نام و عنوان اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند. اما در سال اقدام و عمل، بیکاری از ده درصد به دوازده درصد افزایش یافته است. می‌خواهند حل مشکلات را به حل شدن مشکل ارتباط با آمریکا گره بزنند. این دولت اولین دولتی است که ده‌ها بار در سطح وزیر خارجه در مسئله هسته‌ای با آمریکایی‌ها جلسه گذاشته است اما نتیجه چه شد؟ آن‌ها به تعهدات خود حتی آن‌هایی که روی کاغذ آمده بود، وفا نکردند. بله این راه ما نیست. چهار بار از اول انقلاب با آمریکایی‌ها حرف زدیم و نتیجه نگرفتیم. اگر این راه ما را موفق می‌کرد باید در زمان قاجار با انگلیسی‌ها و در زمان پهلوی با آمریکایی‌ها موفق می‌شدیم. راه نجات و موفقیت ما این است که اجازه بدهند ارزش‌های انقلاب و اعتمادبه‌نفس وارد اقتصاد و تجارت و صنعت بشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار