یک فروند بالگرد دائمی جمعیت هلال‌احمر قزوین در فرودگاه شرکت خدمات هواپیمایی ویژه این استان مستقر شد.
کد خبر: ۳۵۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین عنوان کرد: یک فروند بالگرد به صورت دائم در استان مستقر شده و قرار است بررسی های فنی بر روی آن صورت صورت گیرد تا بزودی بتواند به شهروندان خدمات کاملی ارائه دهد.
رضا گروسی اظهار کرد: هفت بالگرد برای کشور خریداری شده بود که با پیگیری ها یک فروند به استان اختصاص یافت.
وی افزود: کارهای مقدماتی بالگرد از مدتی پیش با پیگیری و برگزاری چند جلسه هماهنگی به وسیله مدیریت بحران، هلال احمر و شرکت خدمات ویژه هواپیمایی به انجام رسیده بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین دارای مناطق صعب العبوری است و نیز 15 درصد ترافیک کشور به استان اختصاص دارد، بیان کرد: امداد راسانی هوایی و اختصاص بالگرد دائم از ضروریات مهم این استان است که با پیگیری های لازم این امر محقق شده است.
رضا گروسی اضافه کرد: تمام آموزش‌ها و هزینه‌ها با این هدف است که حتی یک دقیقه زودتر خدمات امدادی به حادثه دیدگان برسد تا از عوارض حوادث کاسته شود.
وی تصریح کرد: نجات یک انسان طبق آموزه‌های دینی ما به منزله نجات کل بشریت است و از همین رو لحظه‌ها در حوزه مدیریت بحران و مقابله با حوادث اهمیت فراوان دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: بر اساس تفاهمنامه‌های منعقد شده میان استانداری، هلال‌احمر و شرکت خدمات هواپیمایی ویژه هزینه‌های نگهداری و نیروی انسانی تأمین می‌شود.

برچسب ها: تابناک ، قزوین ، بالگرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار