دادستان آبیک مطرح کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: کارتن‌خواب‌های این شهرستان به کمپ ماده 16 استان قزوین معرفی و ارجاع داده می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سعید احمدزاده در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبیک که  در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: اگر در زمینه کاهش یا رفع آسیب‌های اجتماعی مسؤولان بتوانند کاری انجام دهند اما اقدامی از سوی آنان صورت نگیرد، قطع به یقین در آن دنیا باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید قدر توفیق خدمت به مردم را بدانند، افزود: در زمینه کاهش اعتیاد و یا مبارزه با مواد مخدر به عنوان نمونه اگر یک نفر این بلای خانمان‌سوز را ترک کند و یا یک قاچاقچی از توزیع و فروش مواد مخدر دست بردارد، توانسته‌ایم اذعان کنیم که در مبارزه با اعتیاد حرکتی درست انجام داده‌ایم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر را وظیفه قانونی و شرعی مسؤولان ذکر و خاطرنشان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر از سوی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و اهتمام جدی برای تحقق این مهم در دستور کار قرار دارد.

احمدزاده بیان کرد: مراکز ترک اعتیاد، سمن‌ها و کمپ‌های موضوع ماده 15 در شهرستان آبیک شناسایی شده‌ است.

وی با اشاره به عدم تأمین اعتبار کمپ‌های ترک اعتیاد از سوی شهرداری آبیک افزود: طی رایزنی با کمپ‌های ماده 15 این شهرستان، افراد معتاد با نصف هزینه در این کمپ‌ها پذیرش می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: کارتن‌خواب‌های شهرستان آبیک به کمپ ماده 16 استان قزوین معرفی و در این کمپ پذیرش می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اضافه کرد: از مسؤولان این شهرستان درخواست می‌شود برای مبارزه با مواد مخدر، اقدامات مبتکرانه داشته باشند و به وظایف شرعی و قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

گفتنی است در این جلسه به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک پیشنهاد شد که ریاست طرح قرارگاه جوادالائمه(ع) این شهرستان را بپذیرد که سعید احمدزاده ضمن پذیرش این مسوولیت، مساعدت و همدلی مسؤولان برای اجرای مناسب این طرح را خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار