استاندار قزوین بر نظارت بر نحوه مصرف منابع بانکی در استان تاکید و افزود: باید ضمن بررسی های لازم، مشخص شود منابع بانکی استان صرف چه بخش هایی و در کجاها مورد استفاده قرار می گیرد.
کد خبر: ۳۴۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 22 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در شورای بانک های استان قزوین که با هدف بررسی روند اعطای تسهیلات طرح رونق تولید به بنگاه های اقتصادی استان برگزار شد، اضافه کرد: با بررسی این موضوع از سوی یک تیم ارزیاب و ناظر می توان جهت گیری هر کدام از بانک ها و تاثیر منابع اعطایی آنها در قالب تسهیلات به بخش های مختلف، به طور دقیق آگاه شد.
نماینده عالی دولت در استان قزوین در ادامه از مدیران بانک های عامل استان خواست تا در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به بنگاه های اقتصادی شامل طرح های صنعتی، کشاورزی و گردشگری، سرعت ببخشند.
همتی با تاکید بر اینکه تسهیلات طرح رونق تولید باید صرف تقویت بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری شود، ادامه داد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان باید به نحوه مدیریت در بررسی هزینه کرد تسهیلات اعطایی طرح تولید در محل های مشخص شده، کمک کنند.
به گفته استاندار قزوین، اولویت و سمت و سوی تسهیلات رونق تولید باید به طرح های نیمه تمام اختصاص یابد تا شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان باشیم.
وی اضافه کرد: مدیران بانک ها رسالت سنگینی را در جهت تقویت و رونق تولید بردوش داشته و باید در راه تحقق اهداف مقام معظم رهبری و دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
استاندار قزوین در ادامه به حاشیه پردازی برخی سایت ها و گروه های مجازی در رابطه با جایگزینی تصویر رئیس جمهوری با عکس امام خمینی (ره) در بنر نصب شده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قزوین، گفت: برخی اوقات اگر انسان دارای قلب و ذهنی بیمار باشد و در دلش به جای خداوند، شیطان بنشیند می تواند با یک اقدام، جامعه را دچار تشویش و التهاب کند.
وی با انتقاد از شیوه پرداختن به این موضوع و رسانه ای کردن آن، افزود: اگر انسان دارای قلبی مریض و بیمار باشد و در جایگاه مدیر، کارمند یا خبرنگار قرار بگیرد، می تواند به جای کارهای خوب و اصلاح امور، عملکرد مخربی را از خود بر جای بگذارد.
همتی ادامه داد: در رابطه با این موضوع اگر به جای چنین حرکت التهاب آفرینی، ابتدا تذکر داده می شد، یک حرکت اصلاحی و در راستای امر به معروف و نهی از منکر تلقی می گردید اما طرح چنین موضوعی در رسانه ها و فضاهای مجازی یک حرکت ناثواب و اشتباه بود.
وی در پایان یادآور شد: منشا بسیاری از قضاوت های غلط، بدبینی، دعواها و التهاب هایی که در کشور ایجاد می شود ناشی از پرداختن ناصحیح و گزینشی به مسایل و موضوع هایی است که محصول عملکرد انسان هایی با قلب مریض و دارای افکار منفی و مخرب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار