استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: رشته والیبال در استان قزوین استعدادهای بسیار خوبی دارد که با حمایت جدی از آن تلاش می کنیم این تیم لیگ برتری شود.
کد خبر: ۳۴۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 12 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استانداری قزوین یکشنبه شب به همراه محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، کشفی مشاور عالی استاندار،علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با حضور در سالن شهید بابایی قزوین از مسابقه والیبال دو تیم سپهر الکتریک قزوین وعقاب تهران دیدن کرد.

استانداری قزوین در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز خرسندی از استقبال مردم قزوین از رشته های ورزشی گفت: رشته والیبال در قزوین ظرفیت قابل توجهی دارد و امروز با این شور و نشاطی که در سالن ورزشی دیده می شود بسیار امیدوار شدیم با حمایت جدی از این رشته ورزشی زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کنیم.

همتی تصریح کرد: خوشبختانه یکی از واحدهای صنعتی خوب استان حامی والیبال شده تا بتوانیم این رشته ورزشی را به روزهای اوج خود بازگردانیم و جوانان بیشتری را جذب این رشته کنیم.

استاندارگفت: حضور جوانان در محیط های ورزشی یک حرکت بسیار ارزشمند در کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در جوانان است و باید کاری کنیم تا سالنهای ورزشی ما همیشه شلوغ و پر از جمعیت باشد.

وی اضافه کرد: از هیچ گونه کمک و حمایت مادی و معنوی در حوزه ورزش دریغ نمی کنیم و امیدواریم با کمک صنایع استان و اسپانسرهای مالی بتوانیم والیبال قزوین را لیگ برتری کنیم.

پیگیر آوردن تیم فوتبال لیگ برتری هستیم

استاندار قزوین در پاسخ به این سوال که تکلیف خرید یک تیم لیگ برتر فوتبال چه شد اظهارداشت: قرار بود تیم راه أهن را به قزوین بیاوریم که با نتایجی که کسب شد نظرمان تغییر کرد و در حال حاضر دنبال یک تیم دیگر هستیم که در صورت نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

همتی از حضور پرشور تماشاگران قزوینی در رقابت والیبال ابراز خرسندی کرد وآن را یک سرمایه ارزشمند برای ورزش استان دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار