به مناسبت روز جهانی داوطلب در مراسمی با حضور استاندار، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و جمعی از مسئولان استان قزوین از خدمات چند داوطلب فعال و خیر جمعیت هلال احمر این استان تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۳۴۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ظهر شنبه در این مراسم گفت: امور داوطلبان هلال احمر در طول 19 سال فعالیت خود توانسته با حضور دلسوزانه و انسانی در بسیاری از عرصه ها و حوزه های اجتماعی، جایگاه بین المللی بالایی یافته و این نهاد را به یکی از بهترین جمعیت های هلال احمر در دنیا تبدیل کند.
حمید ره انجام افزود: برخلاف تصور بسیاری از افراد، فعالیت این جمعیت تنها در امور امداد و نجات زمان حوادث نیست بلکه در تمام حوزه ها، امور آموزشی و کارهای عام المنفعه نیز ورود یافته و با حفظ آمادگی، به خدمات خود تداوم می بخشد.
وی اضافه کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر در طول سال با اجرای طرح های مختلفی چون همای رحمت، فرشتگان رحمت، اعزام کاروان های سلامت به مناطق روستایی و ویزیت رایگان اهالی این مناطق در جهت کارهای انسان دوستانه و ترویج این حرکت خیرخواهانه نقش موثری ایفا می کنند.
به گفته ره انجام، تمام این طرح ها و فعالیت ها تلنگر خوبی به جامعه و ایجاد دغدغه مندی در بین افرادی است که معمولا درگیر چنین کارهایی نیستند.
وی با اشاره به بخشی از عملکرد داوطلبان هلال احمر استان در طول سال جاری، گفت: اجرای طرح همای رحمت با توزیع 5 هزار و 853 سبد غذایی به خانواده های نیازمند، برپایی 178 سفره مهربانی برای اطعام نیازمندان، ایجاد بانک جامع امانات تجهیزات پزشکی، اعزام 16 کاروان سلامت با ارائه خدمت به 2 هزار و 65 نفر، برگزاری 15 دوره آموزشی و برپایی 29 چادر سلامت در جهت ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده از سوی داوطلبان هلال احمر استان بوده است.
وی در ادامه، اجرای طرح نیابت با ارائه خدمت به 654 سالمند، حضور 280 داوطلب عضو جهت اهدای خون، جذب 390 داوطلب جدید و برگزاری سفرنامه سلامت و امید طی 3 روز در شهرستان های قزوین، تاکستان و البرز را از دیگر خدمات معاونت امور داوطلبان هلال احمر استان قزوین طی سال جاری اعلام کرد.
وی، فعالیت و مشارکت داوطلبان در امور عام المنفعه را ظرفیتی بزرگ و برجسته در استان دانست و افزود: متاسفانه با وجود این ظرفیت عظیم چندان و به طور کامل از آن استفاده نشده در حالیکه می توان با تطبیق خدمات داوطلبان و سمن های مختلف اتفاق های بزرگی را در استان رقم زد.
در پایان این مراسم از حمید محمدخانی غیاثوند، صیاد رحمانی، دکتر مجید نصری، دکتر کامبیز جلیلوند و سید میثم حسینی به عنوان 5عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان با حضور استاندار قزوین تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار