رئيس پليس فتا استان گفت: فردي که با قرار دادن اطلاعات شخصي شهروندي برروي شبکه اجتماعي تلگرام باعث ايجاد مزاحمت وي توسط ديگران شده بود شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۳۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 22 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "فخر الدين توکلي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه فردي ناشناس با قرار دادن اطلاعات شخصي و شماره تلفن وي درشبکه اجتماعي تلگرام ، بستر مزاحمت را براي وي فراهم کرده بود ، رسيدگي به موضوع و شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار مأموران پليس فتا قرار گرفت.
وي ادامه داد: کارشناسان پليس فتا با بررسي هاي فني و انجام يکسري تحقيقات پليسي موفق به شناسايي متهم شده و پس از انجام هماهنگي هاي قضايي متهم را  دستگير و به مقر پليس فتا استان انتقال دادند.
سرهنگ توکلي افزود:  متهم در بازجويي هاي اوليه منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه اي شد ولي با مشاهده مستندات پليس چاره اي جز اعتراف نديد و به بزه انتصابي اعتراف کرد.
رئيس پليس فتا استان با اشاره به اينکه  متهم در ادامه تحقيقات انگيزه خود را از انجام اين عمل مجرمانه لج و لجبازي  با شاکي و تسويه حساب شخصي عنوان کرد، اضافه کرد:  متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.
سرهنگ توکلي در پايان از کاربران و شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 2183539 و 2183654 سريعا به پليس فتا گزارش نموده يا از طريق پايگاه اينترنتي پليس فتا بخش ارتباطات مردمي موضوع را با ما در ميان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار