امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اینکه عربستان صعودی در نسل کشی مردم یمن روی اسرائیل را سفید کرده است، گفت: آل سعود با این اشتباه و پیروی از آمریکا خود را وارد باتلاقی کرد که تا ابد نابودی خود را رقم زده است.
کد خبر: ۳۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 10 May 2015
امام جمعه موقت ملایر گفت: امروز آمریکا عامل اصلی  جنگ در کشورهای منطقه وایجاد  تفرقه در بین کشورهای اسلامی است.  

به گزارش "همدان نیوز" ، حجت الاسلام سید حسن فضلیان با بیان این مطلب در جمع نمازگزاران شهرستان ملایر حمله متجاوزانه عربستان به ملت مظلوم یمن را محکوم کرد و افزود: امروز آمریکا عامل اصلی جنگ در کشور های منطقه از جمله، عراق، لیبی، یمن، افغانستان و دیگر کشورها  بوده و با حمایت‌های خود از تکفیری‌ها روز به روز به این جنگ دامن می‌زند.  

 وی جنگ عربستان علیه مردم بی دفاع و غیر نظامی یمن را اشتباهی بزرگ دانست و افزود: پیروز واقعی این جنگ مردم یمن هستند چرا که وقتی کسی در راه خدا کشته شود پیروز واقعیست.

   فاضلیان در ادامه با اشاره به فضایل ماه پر برکت رجب این ماه  را فرصتی مناسب برای رسیدن به قله عبودیت و بندگی برشمرد .   وی همچنین برگزاری مراسم اعتکاف در این ماه پر فضیلت را بسیار ارزشمند دانست و افزود : امسال  بیش از 2 هزا رنفر از جوانان مومن ملایری در این مراسم باشکوه شرکت داشته اند.  

 امام جمعه موقت ملایر در اد امه با اشاره به  مذاکرات تیم هسته ای ایران اسلامی با کشور های  5+1گفت:  تیم هسته ای ایران با پیروی ازفرمایشات رهبری به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و همواره در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب گام برداشته است.  

 وی با اشاره به موضع گیری رهبر انقلاب در برابر تهدیدات دشمنان علیه کشور اسلامی گفت : به فرموده رهبر هیچ قدرتی توان تعرض به ایران اسلامی را ندارد .  

 حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه عربستان صعودی در نسل کشی مردم یمن روی اسرائل را سفید کرده است گفت:  آل سعود با این اشباه و پیروی از آمریکا خود را وارد باتلاقی کرد که تا ابد نابودی خود را رقم زده است.

   وی سخنان مقام معظم رهبری را مایه افتخار و سربلندی ملت برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران همواره پشتوانه نظام و انقلاب بوده و هرگز زورو تهدیدی که عزت ایران اسلامی را زیر سئوال ببرد را نخواهد پذیرفت.  

 امام جمعه موقت ملایر در ادامه با اشاره به حمله متجاوزانه عربستان به مردم بی دفاع و برگزاری راهپیمایی سراسر ملت ایران در 770 میعادگاه نماز جمعه خاطرنشان کرد: این  راه‌پیمایی در4میعادگا‌ه‌ نماز جمعه شهرستان ملایر و 22 نقطه استان نیز برگزارمی‌شود.  

 وی  حضور چشمگیرمردم در این راهپیمایی را حمایت همه جانبه ملت ایران از مظلومیت مردم یمن برشمردو گفت: این حضور  مردم بسیار اثر گذار بوده و مشت محکمی بر دهان استکبار و سعودی ها و حامیانشان است .  

 در پایان نماز جمعه نیز نمازگزارن ملایری از مقابل مسجد جامع تا میدان امام را در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کرده و بر پایان دادن هرچه سریعتر جنگ در این کشور تاکید کردند.  

 همچنین صندوق‌جمع آوری کمکهای مردمی نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برای مردم یمن توسط کمیته امداد ملایربرپا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار