تیم 30 نفره پزشکی مرودشت به عراق اعزام شد/ 31 پزشک جهرمی و یک آمبولانس به عراق اعزام شدند/ 1500 زائر نی ریزی راهی عراق شدند/ آرایشگر فارسی ایستگاه صلواتی در مسیر پیاده روی اربعین راه انداخت
کد خبر: ۳۳۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 16 November 2016
تیم 30 نفره پزشکی مرودشت به عراق اعزام شد
به گزارش تابناک فارس:فرمانده سپاه مرودشت گفت : تیم 30 نفره متشکل از پزشکان، پرستاران و امدادگران برای ارائه خدمات پزشکی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین به کشور عراق اعزام شدند.
سرهنگ محمدی افزود: این تیم پزشکی در ایام اربعین در موکب های پیش بینی شده در مسیر نجف تا کربلا فعالیت خواهند کرد.
 
31 پزشک جهرمی و یک آمبولانس به عراق اعزام شدند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی تیم ۳۱ نفره پزشکی درمانی برای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله (ع) از جهرم به کربلااعزام شدند.
قهرمان بمانا گفت: این تیم ۳۱ نفره پزشکی متشکل از پزشکان و تکنسین‌های مرکز فوریت‌های پزشکی هستند که به همراه تجهیزات پزشکی در موکب صاحب‌الزمان (عج) کربلا مستقر می‌شوند.
وی افزود: این تیم پزشکی درمانی که از دانشگاه علوم پزشکی جهرم به کربلا اعزام شدند به مدت ۱۰ روز منتهی به اربعین به زائرین اباعبدالله(ع) در موکب فوق خدمات پزشکی را ارئه می‌دهند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کامل نیز به همراه این تیم به کربلا اعزام شده است.
 
1500 زائر نی ریزی راهی عراق شدند
مسئول هیئت رزمندگان اسلام نی ریز گفت: 800 نفر زائران با 20 دستگاه اتوبوس به صورت کاروانی و 700 نفر نیز به صورت انفرادی عازم شدند.
 
آرایشگر فارسی ایستگاه صلواتی در مسیر پیاده روی اربعین راه انداخت
 محمدحسین حیدری از روستای معزآباد جابری در استان فارس، پنج روزی است که آرایشگاه صلواتی خود را در موکبی واقع در عمود ۲۸۶ برپا کرده و در هر ساعت به ۷-۶ زائر اربعین خدمات می‌دهد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار