فرماندار اسلام آبادغرب درگفتگوباتابناک مطرح کرد:
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تدابیر خاصی اندیشیده شده که در این مسیر راه کربلا امسال بهتر از سال گذشته به زائرین اربعین خدمات رسانی صورت پذیرد.
کد خبر: ۳۲۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 08 November 2016

افشین کریمی در گفتگو با خبرنگارتابناک، اظهار کرد: سه موکب برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در شهرستان اسلام‌آباد غرب برپا می شود که دو موکب آن در مسیر فرودگاه اسلام آبادغرب و موکب سوم در شهر حمیل برپا می شود.

وی با بیان اینکه؛ موکب ها همه مردمی هستند، افزود: یکی از موکب ها توسط شرکت مانیزان و با خدمت رسانی کارکنان آن راه اندازی خواهد شد ویک شرکت خدماتی معرفی شده که در صورت همکاری، جهت رفاه حال زائرین موکب چهارم نیز در شهر حمیل برپا می شود.

فرماندار اسلام آباد غرب بیان کرد: تمام امکانات جهت اسکان و استقرار شبانه زائرین در شهر اسلام آبادغرب و حمیل فراهم شده است.

وی افزود: با تلاش و همکاری ارگان ها و ادارات شهرستان کلیه مساجد، پارک ها و استراحت گاه های بین راهی  سطح شهرستان جهت استفاده زائرین مهیا شده است.

 

کریمی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های ذیربط در زمینه های مختلف نظیر امنیت، سلامت، بهداشت و درمان، فوریت های پزشکی و ... در آمادگی لازم را جهت خدمت رسانی به زائرین دارند.

 

وی افزود: پیش بینی شده نانوایی های شهرحمیل ساعت کاری پخت نان را افزایش دهند و آرد مازاد در اختیار ایشان قرار می گیرد و سرویس های بهداشتی سیار در طول مسیر پیش بینی شده تا زوار گرانقدر از همه لحاظ آسایش داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه؛ ستاد اربعین آماده دریافت کمکهای مردمی برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین است، اظهار کرد: شماره حساب ستاد اربعین اسلام آبادغرب برای کمک های نقدی و دو مکان جهت جمع آوری کمک های غیرنقدی در شهرستان اعلام  عمومی شده است که با نظارت دستگاه های امنیتی و کارشناسان بهداشتی مواد غذایی و نذورات مردمی تحویل گرفته می شود.

 

وی با بیان اینکه؛ تدابیر خاصی اندیشیده شده که در این مسیر راه کربلا امسال بهتر از سال گذشته به زائرین اربعین خدمات رسانی صورت پذیرد، گفت:  جهت رفاه حال زائرین تعدادی از زائرین به سمت جاده ایوان-مهران سوق داده می شوند تا حجم ترافیک محور حمیل کاسته شود و در این راستا تابلو های جدید" ایوان-مهران-کربلا" در مسیر ورودی شهر اسلام آبادغرب توسط راه و شهرسازی نصب شده است که در مسیر گواور حوزه شهرستان گیلانغرب نیز موکب هایی برپا می شود تا زائرین به حوزه استان ایلام وارد شوند.

 

کریمی خاطرنشان کرد: نیرو های تیپ 181 ارتش اسلام آبادغرب یک موکب بزرگ در  مرز مهران برپا نموده اند و به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی می کنند که این امر باعث افتخار شهرستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار