مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد:
رئیس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین گفت: باتوجه به مجوز ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باهدف تأمین مسکن اقشار محروم و کم‌درآمد، نزدیک به 4 هزار مترمربع زمین در سراسر استان جهت احداث واحد مسکونی برای آنان اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۲۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 02 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نلق از ایسنا منطقه قزوین، حامد مانی فر اظهار کرد: باتوجه به مجوز ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باهدف تأمین مسکن اقشار محروم و کم‌درآمد، نزدیک به 4 هزار مترمربع زمین در سراسر استان جهت احداث واحد مسکونی برای آنان اختصاص یافت.
این اقدام بر اساس ماده چهار قانون ساماندهی، تولید و عرضه مسکن و در پی قرارداد منعقدشده بین ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: بر اساس مجوز ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و بر اساس این قرارداد، اراضی جهت تأمین مسکن خانواده‌های محروم، به‌صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرارگرفته و همکاران ما در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل اعتبارات خود آن‌ها را احداث خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه 21 قطعه زمین در سراسر استان برای تحقق این موضوع اختصاص‌یافته است، خاطرنشان کرد: میزان واحدهای مسکونی موردنیاز و همچنین پراکندگی آن‌ها در استان توسط اداره کل بنیاد مسکن نیازسنجی شده و بر همین اساس واحدهای مسکونی احداث و در اختیار افراد مشخص‌شده قرار خواهد گرفت.

مانی فر بابیان اینکه مجموع مساحت این زمین‌ها 3910 مترمربع است، اضافه کرد: این 21 قطعه در قالب 75 واحد مسکونی در سطح استان احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان با ارائه جزییاتی از این طرح یادآور شد: از مجموع این 21 قطعه زمین واگذارشده در کل استان، به شهرستان آبیک 2، بویین‌زهرا 5، محمودآباد 4، اسفرورین 3، ارداق 2، الوند 3، محمدیه 1 و قزوین نیز 1 قطعه اختصاص‌یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار