مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین برای خدمات رسانی در طرح زمستانی آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۳۱۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 29 October 2016

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، به منظور هماهنگی اجرای طرح راهداری زمستانی درسال جاری جلسه ای ظهر شنبه با حضور رحمت شعبانی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین و سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین و فرماندهان پاسگاه های پلیس راه و معاونین وروسای ادارات و راهداری شهرستانها در سالن جلسات اداره کل حمل و نقل قزوین تشکیل شد.

رحمت شعبانی در این جلسه با تشریح موقعیت حساس وجایگاه ویژه استان قزوین و همچنین اشاره به حجم تردد محورهای مواصلاتی و نقش شاهراه ارتباطی با چندین استان کشور و کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب اظهار داشت: با پایان فصل تابستان و اتمام طرح تابستانی این اداره کل با تشکیل جلسات هماهنگی داخلی و مورد بازدید قرار دادن ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز، خود را برای اجرای مطلوب طرح راهداری زمستانی ۹۵ و ارائه خدمت به هموطنان عزیز آماده کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ و اجرای مصوبه انسجام و انتقال معاونت راهداری به ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها با آغاز فصل زمستان فعالیت‌های راهداری در جاده‌های استان، در کنار فعالیت‌های حمل و نقلی مثل اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) در اولویت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه خدمات‌رسانی مطلوب به هموطنان عزیز در شرایط بحرانی نیازمند هماهنگی و مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی امدادرسان است، با تشکیل جلسات مشترک برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا نقاط ضعف و قوت را بررسی کنیم.

وی بازدید از راهدارخانه ها و اکیپ‌های راهداری طرح زمستانی استان، تهیه شن و نمک، بازنگری تجهیزات زمستانی و بازدید ماشین‌آلات همچون کامیون‌های برف‌روب، دستگاه‌های نمک‌پاش ثابت و سیار را از جمله دیگر اقدامات لازم برای آمادگی طرح زمستانی نام برد.

شعبانی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوبتر به هموطنان عزیز و اهتمام ویژه در تحقق انجام ماموریت های محوله بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های ابلاغی گام بر می داریم و طرح زمستانی امسال هم مانند سال‌های گذشته به بهترین صورت اجرا شود و کمترین حوادث را در فصل زمستان داشته باشیم.

در این جلسه سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین و فرماندهان پاسگاه های پلیس راه و روسای راهداری شهرستانهای استان همه موارد اعم از نقاط ضعف و قوت حوزه فعالیت خود را مطرح و همچنین در مورد اقدامات پیشگیرانه در بروز حوادث احتمالی و نقاط حساس و گردنه های برفگیر استان در محورهای مواصلاتی استان بحث و تبادل نظرو تصمیمات لازم اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار