همگام با زائران عشق در طریق الحسین(ع)/۲۲
فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: ۳ موکب بزرگ در شهرستان اسلام آباد غرب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین سازماندهی شده است.
کد خبر: ۳۱۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 26 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،افشین کریمی با اشاره به اینکه سه موکب در شهرستان اسلام‌آباد غرب به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند اظهار داشت: با توجه به در نظر گرفتن تمامی نکات خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین در شهرستان اسلام‌آباد غرب  و جاده اسلام‌آباد غرب به حمیل، سه موکب بزرگ مردمی در اسلام‌آباد غرب و حمیل مستقر شده است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب تمام ستادهای خدمات‌رسانی به زائران اربعین را مردمی دانست و گفت: امکانات مستقر در این ستادها به طور کامل مردمی و از امکانات دولتی تنها برای تهیه زیرساختها همچون سرویس بهداشتی، پارکینگ و روشنایی معابر استفاده شده است.

کریمی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی به منظور تشریح فعالیتهای ستاد اربعین این شهرستان عنوان کرد: محل استقرار مجهزترین موکب مردمی این شهرستان در جاده اسلام‌آباد غرب به سمت حمیل است که تمام امکانات از جمله محل اسکان و سرویس بهداشتی در آنجا قرار دارد.

وی با بیان اینکه موکب دیگری توسط شرکت مانیزان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده است، افزود: موکب دیگری نیز با همکاری بخشداری و شهرداری حمیل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین سازماندهی شده است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب با اشاره به همکاریهای گسترده نیروهای سپاه پاسداران، ارتش و پلیس نیروی انتظامی برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین گفت: فرمانداری اسلام‌آباد غرب و سایر سازمانهای مربوطه آمادگی استقبال و خدمت‌رسانی گسترده را از زائران اربعین که از این مسیر تردد می‌کنند را دارد.

وی از استقرار دفتر کمکها و مشارکتهای مردمی برای دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی در این ایام در شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد و اظهار کرد: دو مکان برای دریافت کمکهای مردمی یکی در مسجد جامع اسلام‌آباد غرب و یکی در حمیل پیش‌بینی شده و هر روزه آماده دریافت این کمکهای مردمی برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار