مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین مطرح کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در 6 ماه نخست امسال 27 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار شده است.
کد خبر: ۳۰۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور ظهر امروز در بازدید از واحد صنعتی در حال ساخت ویتانا در شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار، این شرکت موفق به جذب 17 متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین شده که با عقد قرارداد بیشتر این واحدها در مرحله عملیات اجرایی و ساخت و ساز است.

وی با اشاره به واگذاری 27 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری گفت: این واگذاری نسبت به عملکرد مشابه سال قبل 2.5 برابر رشد داشته است که این میزان در 6 ماه نخست سال گذشته 10.5 هکتار بوده و این نشان از اشتیاق سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی در پسابرجام در شهرک‌های صنعتی استان قزوین است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: بیشتر متقاضی سرمایه‌گذاری را در شهرک‌های صنعتی کاسپین و حکیمیه است که در شهرک صنعتی کاسپین 6 مورد و حکیمیه سه مورد بوده و مابقی هم در شهرک‌های صنعتی لیا، آبیک، خرمدشت و نواحی صنعتی اسفرورین و طارم مستقر است.

* بهره‌برداری 22 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین

خانپور افزود: در 6 ماه نخست سال جاری 22 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به بهره‌برداری رسیده که میزان سرمایه‌گذاری این واحدهای تولیدی بهره‌بردار بیش از 580 میلیارد ریال است.

این مسؤول اضافه کرد: اشتغال‌زایی در این واحدهای تولیدی 305 نفر بوده است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عمده‌ترین محصولات تولیدی این واحدها را انواع روغن مایع کنجدی، کارتن، پمپ خودرو انواع لوازم قطعات پلاستیکی، ورق روی، بسته‌بندی حبوبات، میلگرد، سرسیلندرهای خودرو و غیره نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار