کد خبر: ۲۹۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 15 September 2016
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: نوار شمالی کشور از روز جمعه شاهد کاهش نسبی چهارتا هفت درجه‌ای دما خواهد بود.

احد وظیفه در خصوص آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی کشور گفت: طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی نقاط استانهای هرمزگان، کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز و طی روز جمعه، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، برای شمال غرب و سواحل جنوبی دریای خزر، ابرناکی، رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. همچنین با آغاز بارندگی ها از روز جمعه، کاهش نسبی دما بین چهار تا هفت درجه، برای نوار شمالی کشور دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی استان تهران در 24 ساعت آینده را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش بادشدید اعلام کرد و افزود: در روز جمعه بیشینه دمای استان تهران 34 و کمینه آن نیز 24 درجه سانتی گراد پیش بینی شده‌است. روز شنبه نیز این استان شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا نیز در گرمترین ساعت روز به 34 درجه و در سردترین ساعت به 24 درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار