فرماندار تاکستان گفت: پویایی و فعال بودن صنعت ضمن ایجاد آرامش اثرگذار روانی برای خانوارها از حیث تأمین معاش به تقویت ریشه اقتصاد ملی منجر می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 15 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش طاهرخانی در نشست بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان تاکستان که با حضور یاسر رحمانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، سید مجید موسوی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، کشاورز معاونت برنامه‌ریزی شهرک‌های صنعتی استان قزوین و مدیران شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی حیدریه، خرمدشت، اسفرورین و نیکویه صبح امروز در تالار اجتماعات فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شد با اشاره به حساسیت موضوع صنعت در شرایط کنونی کشور اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه به دنبال از پا درآوردن صنعت است به همین دلیل باید زیر بال صنعت را گرفت و در زمینه رفع مشکلات آن باید تلاشی مضاعف داشت.

وی ادامه داد: استقرار واحدهای صنعتی متعدد در جای‌جای شهرستان تاکستان به عنوان یک ظرفیت و فرصت به منظور ایجاد اشتغال و پویایی اقتصاد منطقه محسوب می‌شود که بر همگان به ویژه دولت واجب است برای تثبیت این استقرار و تقویت واحدهای صنعتی حمایت‌های لازم را داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستا تاکستان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید همواره در پی رفع مشکلات و موانع پیش روی صنعت بوده و قطع به یقین در مواقع لزوم از امداد و کمک‌رسانی استنکاف نمی‌کند.

طاهرخانی یادآور شد: مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشکلات مهم خود را به فرمانداری انعکاس دهند تا از این طریق با مقامات فرادست استانی و کشوری برای رفع آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

یادآور می‌شود در بخش دیگری از این جلسه رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشاورز معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی از مشکلات و کاستی‌های موجود گزارشی ارائه دادند.

گفتنی است، شهرستان تاکستان با داشتن حدود 5 هزار هکتار مجوز احداث واحد و شهرک صنعتی از 80 هزار مجوز کل کشور، یک شانزدهم مجوز کشوری را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار