رئیس هیات کبدی گلستان:
مرحله مقدماتی یازدهمین دوره لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور با حضور 3 تیم گلستانی در سرخنکلاته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 14 September 2016
مرحله مقدماتی یازدهمین دوره لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور با حضور 3 تیم گلستانی در سرخنکلاته برگزار می‌شود. 

این رقابت‌ها از روز 23 تا 25 شهریور ماه در 2 منطقه برگزار می‌شود که رقابت‌های منطقه یک در نقده و مسابقات منطقه دوم در استادیوم ورزشی سرخنکلاته شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

رئیس هیات کبدی گلستان اظهار کرد: در رقابت‌های گروه دوم، 8 تیم حضور دارند که در 2 گروه 4 تیمی به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

داوود طبرسا افزود: تیم‌های گرگان، دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان، اهواز، شهدای مدافع حرم گلستان در گروه نخست و تیم‌های ساری، شهرداری سیرین سو، البرز و یزد در گروه دوم حضور دارند که برای کسب عنوان سرگروهی به دیدار یکدیگر می‌روند.

وی ادامه داد: علاوه بر این 2 تیم، گلستان یک تیم دیگر هم در رقابت‌های این مرحله دارد که در مسابقات منطقه یک با حریفان پیکار می‌کند.

وی گفت: در رقابت‌های این منطقه که همزمان با گرگان در نقده برگزار می شود، تیم رعد پدافند گلستان با تیم‌های نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، کرمان و دولت آباد اصفهان هم‌گروه است.

به گفته رئیس هیات کبدی گلستان؛ تیم‌های آذربایجان غربی، اندیمشک، رامهرمز و کرمانشاه در گروه دوم این منطقه حضور دارند.

طبرسا در ادامه از وضعیت کبدی گلستان اظهار رضایت کرد و گفت: حضور پرتعداد ملی پوشان در رده‌های سنی گوناگون مردان و زنان، یکی از نشانه‌های این موفقیت و راه صحیح انتخاب شده برای صدرنشینی در میان استان‌های کشور است.

وی تصریح کرد: استان گلستان دارای استعدادهای فراوانی در این رشته ورزشی است که با حضور مستمر مربیان استعدادیاب در جلسات تمرین و ایجاد انگیزه برای ورود جوانان با استعداد، استمرار معرفی ستاره‌های جدید به این ورزش همچنان ادامه دارد.

افتخارآفرینی دوچرخه‌سواران استان گلستان

دوچرخه سوار نوجوان گرگانی در رقابت‌های قهرمانی کشور خوش درخشید.

مجتبی شاهکوه محلی عضو تیم دوچرخه سواری نوجوانان استان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور در رشته 500 متر سرعت مقام دوم را در گروه سنی نوجوانان بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی شهرستان نیشابور با حضور 19 تیم استانی و 57 رکابزن نوجوان در 3 رشته ی 500 متر، تایم تریل انفرادی و استقامت جاده  از  روز جمعه 19 شهریور 1395 با هم به رقابت پرداختند که در دو روز رقابت دوچرخه‌سواران رشته های تایم تریل انفرادی ، 500 متر و استقامت جاده را رکاب زدند.

در رشته 500 متر  سینا کریمیان از همدان،  مجتبی شاه کوه محلی از گلستان و مهدی رجبی سارانی از هرمزگان حائز عناوین اول تا سوم شدند.

کسب مدال طلای مسابقات بین‌المللی مسترز سوئیس توسط کاراته‌کار گلستانی

ایمان سنچولی قهرمان ملی پوش کاراته کای گلستانی مدال طلا مسابقات بین‌المللی مسترز سوئیس را از آن خود کرد.

رقابت‌های کاراته مسترز سوئیس 20 شهریور ماه در شهر بازل با حضور 675 کاراته کا از 16 کشور برگزار شد که در بخش انفرادی در وزن بیش از 84 کیلوگرم در بخش انفرادی  سجاد گنج‌زاده و ایمان سنچولی از استان گلستان به مصاف هم رفتند که در پایان این ایمان سنچولی بود که با غلبه بر گنج‌زاده مدال طلای این وزن را کسب کرد.

سنچولی با این پیروزی و مدال طلا جام وحدت دوستی در ارومیه که در همان وزن هم گنج‌زاده بدون مدال به کار خود پایان داد شانس خودرا برای فیکس شدن در انفرادی و تیمی در مسابقات جهانی اتریش بیش از پیش کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار