مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بروز پدیده گرد وخاک در استانهای ایلام و خوزستان و بارش باران در نیمه شمالی کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 12 September 2016
احد وظیفه ، در پیش بینی وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده گفت: امروز در استانهای ساحلی خزر، برخی نقاط خراسان شمالی،  خراسان رضوی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، و ارتفاعات البرز در استان  سمنان، شرق تهران و قزوین رگبار باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. شدت این بارش در استانهای گیلان مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات قزوین و ارتفاعات شرقی تهران خواهد بود.

وی ضمن اشاره به مواج بودن دریای خزر، ادامه داد: در روز سه شنبه از شدت بارشها کاسته خواهد شد و بارشهای پراکنده در استانهای مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی پیش بینی می‌شود. همچنین از روز سه شنبه تا پنجشنبه نیز در سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در سه روز آینده و درساعات بعد ازظهر و اوایل شب شاهد رشد ابر، وزش باد شدید موقتی  و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کرمان و هرمزگان رخ خواهد داد که شدت بارشها در روز سه شنبه است.

وظیفه ضمن اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در منطقه زابل برای امروز، همچنین تصریح کرد: در بعداز ظهر امروز احتمال پدیده باد و گرد وخاک در خوزستان و ایلام وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوای استان تهران در 24 ساعت آینده نیز گفت: آسمان استان تهران در روز سه شنبه صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دما در این روز 31 درجه و کمینه آن 22 درجه بالای صفر خواهد بود. همچنین در روز چهارشنبه، شاهد آسمانی صاف، گاهی همراه با وزش باد هستیم. دمای هوادر سردترین ساعت به 33 و در گرمترین ساعت به 23 درجه سانتی گراد می‌رسد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار