قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۹۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، بابک دین پرست با ارسال لوح سپاس از فعالیت ها و تلاش مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در راستای توسعه ارتباطات و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از متن تقدیرنامه قائم مقام وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور خطاب به نصرت الله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین آمده است: با توجه به نقش، اهمیت و جایگاه خطیر روابط عمومی در دنیای ارتباطات، اطلاع یابی و اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مردم و مسئولان و رسانه ها در راستای پاسخ گویی به مردم در جهت تنویر افکار عمومی ادارات کل روابط عمومی استانداری ها نقش مهم و بی بدیلی در پیشبرد و اجرای راهبردها و برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی دولت محترم تدبیر و امید را عهده دارند.
در ادامه می خوانیم: بدین وسیله فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی شائبه، شبانه روزی و صادقانه جنابعالی در ارتقاء و اعتلای مدیریت مطلوب معرفی خدمات و انعکاس به موقع عملکرد به افکار عمومی در آن دستگاه و تعامل مناسب با مجموعه وزارت کشور که همواره معمول داشته اید، سپاسگزاری می نمایم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پایان آورده است: بر خود واجب می دانم از تلاش های مستمر جنابعالی در این امر خطیر که منجر به توسعه ارتباطات و اطلاع رسانی گردیده تقدیر نموده و از درگاه احدیت سلامتی و طول توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیزمان را مسئلت می نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار