مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه در گلزار شهدای قزوین 21 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان قزوین به مناسبت فاجعه منای سال گذشته، تشکیل شده تا با اجرای برنامه‌های مختلفی جنایت‌های آل‌سعود را برای مردم تبیین کند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در محوطه گلزار شهدای قزوین و امامزاده حسین(ع) از جمله این برنامه‌ها است، بیان کرد: در این مراسم معنوی یاد و خاطره‌ شهدای منا و حج سال 66 گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: در مراسم دعای عرفه، برنامه‌های مختلفی در خصوص سالروز فاجعه منا و شهدای حج سال 66، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره‌ آنان برگزار می‌شود.

حقایق‌پور اضافه کرد: مراسم دعای عرفه روز یکشنبه 21 شهریور ماه سال جاری از ساعت 15 با حضور مردم شهیدپرور استان قزوین به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در مراسم معنوی دعای عرفه شرکت‌کنندگان با پیکر مطهر یکی از شهدای دفاع مقدس در این استان وداع می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار