مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین خبر داد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با سالروز فاجعه منا، نمایشگاه عکس شهدای فاجعه منا در گلزار شهدای قزوین برپا شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همزمان با سالروز فاجعه منا، نمایشگاه عکس شهدای فاجعه‌ منا در گلزار شهدای قزوین برپا شد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه 30 تصویر برگزیده فاجعه منا از هنرمندان عکاس سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است و علاقمندان می‌توانند صبح و بعد از ظهر از این تصاویر بازدید کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه نمایشگاه در سبزه‌ میدان شهر قزوین نیز برپا شده است، عنوان کرد: آحاد جامعه با بازدید از تصاویر این نمایشگاه با جنایت‌های شرم‌آور آل‌سعود آشنا شده و به بی‌کفایتی آن‌ها پی می‌برند.

حقایق‌پور بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی دهه ذی‌الحجه از سیزدهم تا بیست و دوم شهریور برنامه‌های مختلف را با هدف تبیین و تشریح جنایت‌های آل‌سعود در سال گذشته علیه حاجیان برگزار می‌کند.

این مسؤول افزود: برگزاری نمایشگاه عکس شهدای منا از جمله این برنامه‌ها است تا ابعاد مختلف جنایات آل‌سعود برای آحاد جامعه تفهیم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار