قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از اختصاص کد #۱۰۴۰*۷۸۰* برای اهدای کمکهای نقدی مردم برای برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی و پذیرایی از این زائران خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 21 August 2016
جمشید گودرزی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای دریافت هدایای نقدی مردم در  مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: خیران، ناذران و هموطنان عزیزی که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی مشارکت کنند می‌توانند با شماره‌گیری کد #1040*780* این اقدام را انجام دهند.
 
وی افزود: این کد USSD روی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل راه‌اندازی شده و امکان پرداخت روزانه حداقل 50 هزار ریال و حداکثر 2 میلیون ریال از طریق هر یک از خطوط اپراتورهای مذکور فراهم شده است.
 
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین با بیان اینکه از سال گذشته شماره حساب 1040 بانک ملی قابل پرداخت در سراسر کشور به منظور جذب کمکهای مردمی ویژه مراسم اربعین حسینی اختصاص یافته است، تصریح کرد: مبالغ واریزی از طریق شماره‌گیری کد #1040*780* نیز به‌صورت آنی به شماره حساب 1040 واریز خواهد شد.
 
گودرزی با اشاره به فعالیت ستاد مرکزی اربعین حسینی عنوان کرد: میزبان اصلی زائران مراسم اربعین حسینی، ملت، دولت و عشایر عزیز عراق هستند که واقعاً در سالهای گذشته با تمام وجود به میزبانی از زائران پرداخته‌اند و ما هم قصد داریم در توان خود به کمک این ملت عزیز بشتابیم.  
 
وی افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش شمار زائران و لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره عظیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ستادی به نام ستاد مرکزی اربعین با چندین کمیته تخصصی تشکیل شده است.
 
 قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین درباره نقش ستاد بازسازی عتبات عالیات در برپایی مراسم اربعین اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات سال گذشته مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی را بر عهده داشت که امسال دو مسئله مهم اسکان و تغذیه نیز به مسئولیت ما افزوده شده است؛ در تلاش هستیم با همت همه همکارانمان در ستاد بازسازی عتبات عالیات ساماندهی بهتری برای ارائه خدمات داشته باشیم.
 
گودرزی  خاطرنشان کرد: امسال با توجه به بسته شدن راه حج به روی زائران، پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران اربعین افزایش چشمگیری داشته باشد از این رو تصمیم گرفته شد با توان بیشتری به یاری مردم عزیز عراق بشتابیم.
 
وی در پایان گفت: براساس پیش‌بینی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده ستاد اربعین حسینی، اسکان 700 هزار نفر در روز در شهرهای زیارتی، مرزها و مسیرهای بین راهی را به‌منظور کمک به مردم عزیز عراق در پذیرایی از زائران هدف‌گذاری کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار