کد خبر: ۲۷۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 15 August 2016
سرپرست دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به سیستم آموزشی اصولی و برپایه مقررات وزارت علوم گفت: اگرچه به ظاهر سخت گیری های آموزشی در این دانشگاه وجود دارد اما همین دقت نظرها سبب شده نخبه پروری در ایران از مهم ترین کارکرد های این دانشگاه باشد.
به گزارش تابناک از قزوین، سید رضا مهرنیا سرپرس دانشگاه پیام نور استان قزوین عصر امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگا پیام نور در مقطع کارشناسی افزود: اگر به کارنامه کاری دانشگاه پیام نور مراجعه کنیم سیستم آموزشی خاص، اخلاق مداری و کتاب محوری از مهم ترین عواملی است که سبب شده تا این دانشگاه بتواند فارغ التحصیلانی با بار علمی متناسب تحویل جامعه دهد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 10 هزار و 915 دانشجو در دانشگاه های پیام نور قزوین در حال تحصیل هستند و به جرات می توان گفت که این دانشجویان با توجه به تحصیل در محیط آموزشی استاندارد و با استفاده از تجهیزات بی نظیر این دانشگاه در آینده نزدیک از فرهیختگان جامعه خواهند بود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به این که در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان قزوین از تجهیزات و امکانات بی نظیری در مباحث آموزشی برخوردار است عنوان کرد: برنامه های متعددی برای مدرنیته کردن بخش قابل توجهی از آموزش های این دانشگاه در نظر گرفته شده است اما با شرایط کنونی نیز دانشگاه پیام نور قزوین در سطح منطقه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مهرنیا با اشاره به این که بسیاری از داوطلبان توانمند در مدارس از مهارت تست زنی برخوردار نیستند افزود: متاسفانه شاهد این مسئله هستیم که تعداد قابل توجهی از داوطلبان توانمند که فاقد مهارت تست زنی هستند در کنکور با مشکلات فراوانی مواجه می شوند این در حالی است که دانشگاه پیام نور با پذیرش دانشجو بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی زمینه ادامه تحصیل در رشته های مورد علاقه داوطلبان را در مقاطع دانشگاهی برای آنها فراهم کرده است.

این مسئول در ادامه  کیفیت برتر آموزشی در آخرین رتبه بندی isc را مهم ترین ویژپی تحصیل در دانشگاه پیام نور دانست و بیان کرد: همچنین این دانشگاه شرایطی را فراهم کرده است که دانشجویان در صورت تمایل بتوانند در چند رشته تحصیل کنند، از سوی دیگر نگاه اقتصادی به این ماجرا وجود ندارد و شرایط ویژه ای برای پرداخت شهریه در نظر گرفته شده است.

وی تشریح کرد: نکته قابل توجه این است که هیچ تفاوتی بین این دانشجویان و دانشجویان ورودی با کنکور وجود ندارد در طی تحصیل و مدرک معتبر و حتی مبلغ شهریه به صورت یکسان خواهد بود. و تنها تفاوت در این است که در کنکور دانسته های امروز فرد مورد بررسی قرار میگیرد ولی در نوع بدون کنکور سوابق تحصیلی دانشجو معیار ما برای بررسی سطح علمی دانشجویان است.

سرپرست دانشگاه پیام نور قزوین با اشاره به بیش از 100 رشته- گرایش در دانشگاه پیام نور قزوین اذعان کرد: متقاضیان  علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت دفترچه بدون آزمون این دانشگاه ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
سلام. می خواستم بپرسم شهریه دانشگاه پیام نور چقدر با غیر انتفاعی فرق داره؟
مدیر پایگاه سلام. شهریه دانشگاه پیام نور بر اساس شهریه مصوب مرکزی است و وابسته به رشته و واحد های عملی و نظری متفاوت است. اما در مجموع دانشگاه پیام نور دانشگاه شهریه محوری نیست و بر همین اساس پرداخت وام شهریه از طریق خود دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان انجام می شود و دانشجویان نخبه و فرهیخته می توانند از تخفیف های شهریه این دانشگاه برخوردار شوند.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
سلام. می خواستم بپرسم شهریه دانشگاه پیام نور چقدر با غیر انتفاعی فرق داره؟
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
ببخشید راسته که میگن درس خواندن در دانشگاه پیام نور بسیار سخت تر از سایر دانشگاه هاست؟چرا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار