همزمان با دهه کرامت، ۴۰ نفر از مردم استان قزوین که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده اند، از این استان به مشهد اعزام شدند.
کد خبر: ۲۷۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، شنبه شب همزمان با دهه کرامت و در آستانه فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) به همت تشکل مردمی زیر سایه خورشید، ۴۰ نفر از افراد بالای ۴۵ سال از استان قزوین که تاکنون به مشهد مشرف نشده اند، به زیارت امام هشتم اعزام شدند.

علی علیجانی، سخنگوی تشکل مردمی زیر سایه خورشید در استان قزوین در حاشیه مراسم اعزام این زائران به مشهد مقدس به خبرنگار مهر گفت: این زائران در جریان سفرهای خادمان آستان قدس رضوی به مناطق مختلف استان قزوین در یک هفته اخیر شناسایی و برای اعزام به حرم امام رضا(ع) نام نویسی شده اند.

وی افزود: افراد یاد شده از قشر محروم  و کسانی هستند که تا به حال به هر دلیل توفیق زیارت بارگاه قدس رضوی را نداشته اند.

سخنگوی تشکل زیر سایه خورشید تصریح کرد: سفر یاد شده برای این زیارت اولی ها کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد.

علیجانی بیان کرد: مدت این سفر سه روز است و در جریان آن، برنامه های مختلفی برای زیارت اولی ها تدارک دیده شده؛ ضمن اینکه برنامه ریزی برای بهره مندی تمام این زائران از غذای حضرتی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: خادمان آستان قدس رضوی برای چندمین سال متوالی است که به استان قزوین سفر کرده اند و تا روز بیست و پنجم مردادماه در این استان حضور دارند.

سخنگوی تشکل مردمی زیر سایه خورشید در استان قزوین اضافه کرد: حضور در جمع مردم طارم سفلی، جشن زیر سایه خورشید اقبالیه، شیرخوارگاه حلیمه، آسایشگاه سالمندان امیرالمومنین(ع) و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از برنامه های سفر خادمان رضوی به استان در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار