آرایشگرانی که از مرکز بهداشت مجوز می‌گیرند، مجاز به انجام آرایش دائمی یا همان تاتو، هاشور و ... هستند.
کد خبر: ۲۷۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 08 August 2016
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه همدان گفت: آرایشگرانی که از مرکز بهداشت مجوز می‌گیرند، مجاز به انجام آرایش دائمی یا همان تاتو، هاشور و ... هستند.

به گزارش ایسنا، طیبه چاپاریان اظهار کرد: آرایشگران برای انجام آرایش‌های دائمی نظیر انواع تاتو و هاشور نیاز به گذراندن دوره آموزشی و دریافت مدرک متعادل‌سازی چهره، آرایش دائم و ... هستند.

وی تصریح کرد: آرایشگران پس از دریافت آموزش‌های لازم به اتحادیه مراجعه می‌کنند و پس از آن به مرکز بهداشت معرفی می‌شوند تا مورد بررسی و تایید قرار گیرند.

چاپاریان افزود: در مرکز بهداشت تجهیزات، سالن بهداشتی آرایشگاه و کلیه شاخصه‌های لازم بهداشتی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد و در صورت تایید به آرایشگر مجوز داده می‌شود.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه همدان با بیان اینکه تنها آرایشگرانی که دارای مجوز بهداشتی انجام آرایش‌های دائم صورت هستند می‌توانند این کار را انجام دهند، اظهار کرد: مجوز بهداشتی باید بر روی دیوار سالن آرایشگاه و مقابل دید مراجعه‌کنندگان قرار گیرد.

وی گفت: خانم‌ها باید در مرحله نخست از مجوز بهداشتی آرایشگاه مطمئن شوند سپس درخواست انجام تاتو و هاشور و نظیر آن را داشته باشند.

چاپاریان در بخش دیگری از سخنانش به نظارت‌های دوره‌ای اصناف از آرایشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: آرایشگران متخلف جریمه شده و افراد فاقد مجوز بهداشتی با پلمب سالن‌ها مواجه می‌شوند.

یکسان بودن نرخ آرایشگران بالای شهر و حاشیه‌نشینان

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه همدان در ادامه از یکسان بودن نرخ آرایشگران بالای‌شهر و حاشیه‌شهر خبر داد و گفت: نرخ‌های مصوب به نسبت ممتاز و درجه یک در تمام آرایشگاه‌ها یکسان و موجود است.

وی اظهار کرد: همه آرایشگران مجاز به نصب نرخ‌نامه مصوب در آرایشگاه و مقابل دید مراجعه‌کنندگان هستند و در صورتی‌که از نصب آن ممانعت کنند، جریمه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار