رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دوره‌ آموزشی مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی اسلامی، ویژه‌ نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان قزوین برگزار می ‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، زهره الهام‌ جو بیان کرد: مرکز دانش ‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه‌ نخبگان و سرآمدان اقدام به برگزاری دوره‌ آموزشی مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی اسلامی کرده است.

 

وی افزود: این دوره در 10 استان کشور از جمله قزوین با هدف افزایش دانش و آگاهی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر پیرامون شاخص‌ های مدیریت برپا می‌ شود.

 

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: اکنون استان قزوین دارای یکصد و 15 نخبه شاهد و ایثارگر است که 25 نفر از آنها در دوره‌ یاد شده شرکت خواهند کرد.

 

وی افزود: کلاس‌های این دوره از 17 مرداد تا 23 شهریور ماه سال جاری، 25 جلسه، هر هفته روزهای یکشنبه و سه ‌شنبه از ساعت 16:45 تا 20 در مرکز آموزش علمی و کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار می ‌شود.

 

الهام جو گفت: مدرسان این دوره، درزی ‌رامندی، سارا باقری و اعظم غفوری دارای دکتری روان ‌شناسی و عضو مرکز دانش‌ پژوهان استان قزوین هستند که مطالبی با عنوان‌ هایی مانند اخلاق مدیر، هوش هیجانی، کمال ‌گرایی، تفکر نقادانه، خوش‌ بینی، تمرکز ذهن آگاهانه، ساختار و مولفه‌ های سبک زندگی اسلامی برای نخبگان و سرآمدان ارائه خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین مدرسان مرکز مشاوره معرفت اصفهان، به مدت 2 روز، مطالبی در خصوص مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی اسلامی بیان می‌  کنند.

 

این مسئول توضیح داد: در پایان این دوره آموزشی گواهی شرکت این دوره، توسط مرکز آموزش علمی و کاربردی امام خمینی (س) بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز دانش‌ پژوهان و تشکل ‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ‌کنندگان ارائه خواهد شد.

 

وی یادآور شد: مراسم افتتاحیه این برنامه، روز یکشنبه، 17 مرداد ماه با حضور صفری، مسئول واحد هنری دانش‌پژوهان و تشکل‌ های شاهد و ایثارگر مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار