رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج از کشف و ضبط پنج تن مرغ و آلایش غیر قابل مصرف در سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان فرآورده به دلیل غیر بهداشتی بودن از چرخه مصرف حذف شده است.
کد خبر: ۲۷۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، امین یوسفی افزود: این میزان فرآورده غیربهداشتی در راستای نظارتهای بهداشتی دامپزشکی بر تولید محصول سالم، طی بازرسی های شبانه روزی مسئول فنی بهداشتی کشتارگاه و نیز کارشناسان این اداره کشف شده است.
وی اظهارکرد: شهرستان آوج با دارا بودن یک واحد کشتارگاه طیور صنعتی، سهم قابل توجهی در تامین گوشت سفید بازار مصرف استان قزوین و همچنین استان های همجوار دارد که از ابتدای سال 1395 تا پایان تیر ماه، 640 هزار قطعه مرغ در کشتارگاه صنعتی طیور آوج بازرسی و کشتار و یکهزار و 646 تن گوشت سفید روانه بازار مصرف شده است.
یوسفی در پایان تاکید کرد: همه فرآورده های استحصالی در این کشتارگاه با تاریخ تولید و انقضاء مشخص و نیز کدرهگیری معتبر تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند که به عموم مردم توصیه می شود در زمان خرید محصول به تاریخ تولید وانقضاء درج شده روی بسته بندی ها توجه نموده و از خرید مرغ های فله و یا با تاریخ های مخدوش خودداری کنند.
استان قزوین دارای 149 دامپزشک، 19 کارشناس و شش کارشناس ارشد و 103 کاردان دامپزشکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار