کد خبر: ۲۵۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 13 July 2016


مدیرکل کمیته امداد استان البرز از پرداخت پنج میلیارد ریال زکات فطره پرداختی توسط مردم مومن استان، طی هفته جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

علی سالارکیا روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این میزان زکات فطره امسال در مقایسه با سال گذشته به میزان 153 درصد افزایش داشته است که نشان دهنده اعتماد مردم به کمیته امداد است .

وی ادامه داد: توزیع مجموع زکات دریافتی از مردم بین نیازمندان با اولویت سطح نیازمندی ، از ابتدای این هفته آغاز و تا پایان هفته در شهرهای مختلف شهرستانهای کرج ، نظرآباد ، ساوجبلاغ ، فردیس ، طالقان و اشتهارد ادامه خواهد داشت.

این مسئول با ذکر این نکته که در تمام موارد مربوط به وجوه امانی و شرعی مردم سرعت و دقت در پرداخت به نیازمندان واقعی بعنوان یک اصل مطرح است، گفت: برای کاهش محرومیت از چهره استان ، مشارکت خیرین و مردم نوعدوست البرز در اجرای طرحهای فقرزدایی یک تکیه گاه مهم برای ما است .

سالارکیا با اشاره به رتبه دوم کشوری مردم البرز در طرح اکرام و محسنین اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون علاوه بر حمایت مالی و معنوی حامیان از ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند، نیکوکاران البرزی در موارد متعددی همچون خانه دار کردن فقرا، مساعدت به درمان بیماران و جهیزیه با این نهاد همکاری مطلوبی داشته اند.

اجرای طرح شفا و کمک به بیماران خاص و صعب العلاج ، تعامل با صاحبان صنایع و شرکتهای تولیدی و تجاری به منظور ایجاد شغل برای نیازمندان ، جذب کمکهای مردمی در راستای تامین نیازهای خانواده های تحت حمایت در قالب تامین مسکن ، جهیزیه ، امور درمان ، اشتغال ، تحصیل و معیشت ، ، تعامل با موسسات خیریه جهت تامین نیازهای مختلف مددجویان ، توزیع سبد کالا، بهره مندی از ظرفیت بانکها و موسسات مالی و اعتباری از جمله برنامه های ویژه این اداره کل در راستای فقرزدایی است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار