کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: هوای قزوین از فردا /پنجشنبه/ تا اوایل هفته آینده با جوی به نسبت پایدار روبرو بوده که در نتیجه آن روند افزایش دما برای هوای استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۲۵۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ ندا مشاطان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای با استقرار زبانه های پرفشار در منطقه برای امروز وزش بادهای شدید شمالی و برای بعدازظهر و شب نیز در پاره ای مناطق افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات استان پدیده مه پیش بینی می شود.
به گفته وی، شهرستان آوج با 10 درجه سانتی گراد خنک ترین و آبیک با 36 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین مناطق این استان طی شبانه روز گذشته بوده اند.
مشاطان ادامه داد: دمای شهر قزوین نیز در 24 ساعت گذشته 15 تا 35 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.
این کارشناس هواشناسی استان قزوین در پایان اضافه کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت آب و هوایی شهرها و پیش بینی، پیش شماره شهر مورد نظر خود را به شماره 20134 ارسال کنند.
وضعیت جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار