مدیرعامل مجموعه تله سی‌یژ قزوین گفت: تله سی‌یژ منطقه گردشگری زرشک و کامان قزوین از استانداردهای لازم برخوردار است.
کد خبر: ۲۵۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ شاهرخ عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حادثه ناگواری در 18 تیر ماه سال جاری، ساعت 15 بعد از ظهر در ایستگاه مقصد تله سی‌ی‍ژ منطقه گردشگری زرشک و کامان قزوین اتفاق افتاد که بررسی‌های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: یک خانواده هفت نفری که سه نفر خانم و چهار نفر آقا بودند در هنگام برگشت از ایستگاه مقصد به مبدأ با هماهنگی و توافق شروع به سوار شدن صندلی می‌شوند.

مدیر مؤسسه تفریحی رفاهی کاسپین قزوین ادامه داد: صندلی اول دو نفر می‌نشیند و در دومی خانم 40 ساله با مرد جوان‌تری می‌نشیند سپس حفاظ انداخته شده و صندلی‌ها در حال حرکت می‌شوند بعد از این موضوع زن 60 ساله تلاش می‌کند در صندلی دوم بنشیند.

عطایی یادآور شد: صندلی دوم از موقعیت مجاز سوار شدن خارج می‌شود، همچنین سرعت حرکت صندلی‌ها افزایش یافته و همین موضوع موجب عدم استقرار خانم 60 ساله در صندلی می‌شود.

وی افزود: زن 60 ساله تلاش می‌کند به خانم 40 ساله رسیده و سوار صندلی بشود که زیر پایش خالی شده و از بلندی پرتاب می‌شود، در این هنگام از زن 40 ساله نیز کمک می‌طلبد که هر دو به زمین سقوط می‌کنند.

مدیر مؤسسه تفریحی رفاهی کاسپین قزوین بیان کرد: در این حادثه خانم 40 ساله دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده و زن 60 ساله نیز دچار مجروحیت شدید از چند ناحیه و خونریزی داخلی می‌شود.

عطایی ادامه داد: زن 40 ساله اکنون مرخص شده ولی خانم 60 ساله به اذعان پزشکان قزوین و تهران قطع نخاع شده، البته پزشکی در تهران است که می‌گوید تلاش در بهبود ایشان با عمل جراحی انجام می‌دهم که در این راستا اقدامات لازم اعمال می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: در حادثه رخ داده امدادرسانی خوبی صورت گرفته و اورژانس قزوین به موقع در محل حادثه حضور یافته و اقدامات لازم را انجام داده است.

مدیر مؤسسه تفریحی رفاهی کاسپین قزوین با اشاره به استاندارد بودن تله سی‌یژ منطقه گردشگری زرشک و کامان قزوین مطرح کرد: در این پروژه مسائل فنی و نظارتی رعایت شده است.

عطایی با اشاره به اینکه مسؤول تأییدیه کیفیت اداره‌کل استاندارد استان قزوین بیان کرده تجهیزات تله سی‌یژ استاندارد نبوده است، گفت: شرکت کاسپین در این پروژه استانداردهای لازم را رعایت کرده و مجوزهای متعددی را از شرکت‌های مختلف أخذ کرده است.

وی با بیان اینکه 15 شرکت دنیا مجوز شرکت جهانی اشلوفر را دارد، خاطرنشان کرد: تله‌ سی‌یژ از جمله پروژه‌هایی است که مجوز این شرکت را دارد.

مدیر مؤسسه تفریحی رفاهی کاسپین قزوین افزود: همچنین پروژه فوق گواهی بهره‌برداری از نمونه مناطق گردشگری دارد یعنی اینکه موقعیت مکانی تله سی‌یژ در گذشته شرایطی مانند عدم دسترسی به جاده و آب و غیره را داشته است.

عطایی تصریح کرد: اکنون زیرساخت‌های لازم با بهره‌برداری از تله سی‌یژ انجام شده و مکان تفریحی خوبی را برای گردشگران و مسافران فراهم شده است.

این مسؤول یادآور شد: برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی پیرامون این پروژه اظهارنظر منفی می‌کنند در حالی که چنین چیزی نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار