ساکنان کردستان نباید در مراکز عمومی تردد کنند
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود توده گرد و غبار عراقی به غرب کشورمان خبر داد و گفت: ساکنان کردستان در روز پنجشنبه و جمعه هوایی غبار‌آلوده ناشی از گرد و غبار شدید را تجربه خواهند کرد و سلامت آنها در معرض خطر احتمالی است که باید برای جلوگیری و پرهیز از مشکلات، در مراکز عمومی نباید تردد کنند.
کد خبر: ۲۴۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 08 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جوی کشور طی 48 ساعت آینده اظهار کرد: توده گرد و غباری از فردا پنجشنبه وارد کشورمان خواهد شد و نیمه غربی و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد که شدت آلودگی آن در 6 استان کشور بالا خواهد بود.

وی گفت: ساکنان کردستان در روز پنجشنبه و جمعه هوایی غبار‌آلوده ناشی از گرد و غبار شدید را تجربه خواهند کرد و سلامت آنها در معرض خطر احتمالی است که باید برای جلوگیری و پرهیز از مشکلات، در مراکز عمومی نباید تردد کنند.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: این توده گرد و غبار و افزایش غلظت آن در 6 استان می‌تواند برای سلامت ساکنان این استان‌ها آسیب‌رسان باشد بنابراین باید تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از آسیبها اندیشیده شود و مردم نیز به تذکرات مسئولان بابت این پدیده ناخواسته توجه کنند.

وی افزود: پدیده گرد و غبار طی 48 ساعت آینده در غرب و مرکز کشورمان وجود خواهد داشت و باعث کاهش دید افقی و ایجاد غبار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار