مديرکميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بهمئي از جمع آوری مبلغ بيش از هفت میلیارد ریال کمکهای مردمی در سال گذشته در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۳۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 31 May 2016
به گزارش سایت خبری کميته امداد، حیدر خداپرست با بیان اینکه در شهرستان بهمئي بالغ بر شش هزار و 448 صندوق بزرگ، متوسط وکوچک هست، گفت: کل مبلغ جمع آوري شده صدقات از این صندوق ها در 12ماهه سال گذشته بيش از یک میلیارد و 574میلیون ریال بوده است که درمقايسه با یکسال قبل تر بالغ بر20درصد افزایش یافته است.
خداپرست در ادامه عنوان کرد: مبالغ جمع آوري شده از محل صدقات و کمک هاي مردمي در زمينه هايي چون فرهنگي، درماني، جهيزيه، مسکن،کمک به خانواده هاي ايتام، اقشار آسيب پذير، تسهيلات و اشتغالزايي مصرف مي شود.
خداپرست با اشاره به اینکه از درآمد صدقات بيش از يک هزار و 114 نفر از مددجويان و افراد بي بضاعت بهره مند شده اند، افزود: در سال گذشته در سرفصل های جشن عاطفه ها 468میلیون و 368 هزار ریال، در سرفصل جشن نیکوکاری نیز 811میلیون و 680 هزار ریال کمک های مردمی جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه از حل زکات واجب و مستحب به ترتیب 262 میلیون و 882 هزار ریال و سه میلیارد و 409میلیون ریال جمع آوری شد، بیان کرد: کمیته امداد شهرستان در راستای اجرای طرح احسان حسینی 344میلیون و 465هزارریال و در زمینه شبکه نیکوکاری مبلغ 557میلیون و 717 هزار ریال در سال گذشته درآمد داشت که برای نیازمندان تحت حمایت در سرفصل های مختلف هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار