کد خبر: ۲۲۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 11 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، ظهر امروز نخستین جلسه کمیته توسعه سواحل شهرستان کنارک با هدف توسعه پایدار و رویکرد اجتماعی _ فرهنگی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کنارک در این جلسه اظهار کرد: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و مصوبه هیئت وزیران، مدیریت و ساماندهی سواحل کشور در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ایمن سازی، امنیتی، انتظامی و عمرانی با همکاری تمامی دستگاه‎های اجرایی، بر عهده وزارت کشور است.

نعمت‌الله نجاری افزود: با توجه به چشم‌انداز 20 ساله کشور، ابلاغی از سومی مقام معظم رهبری و توجه ویژه به توسعه فرهنگی اجتماعی سواحل و با در نظر گرفتن ظرفیت‎های سواحلف باید دستگاه‌های اجرایی برنامه‎ریزی دقیق و کارشناسی شده داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرستان بندری کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان با 200 کیلومتر ساحل بیشترین سواحل استان را به خود اختصاص داده که سیاست‎ها و راهبردهای کلی را برای توسعه شهرستان در هشت زیر مجموعه زیست محیطی، خدمات بهداشتی، خدمات درمانی، امدادونجات، خدمات درمانی، فرهنگی واجتماعی، زیرساخت و بهسازی، ورزش و امنیتی و انتظامی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهد.

نجاری گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید گزارش اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این زمینه را به دبیرخانه کمیته توسعه سواحل شهرستان، مستقر در فرمانداری ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار