حاشیه‌ای بر یک جشن پیروزی
در این مراسم شایعه حضور ستاره های سینمایی و موسیقی پاپ در مراسم چندان قوت گرفته بود که سبب شد کسی سراغ غلامحسین کرباسچی را در این مراسم نگیرد.
کد خبر: ۲۲۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 10 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ جشن پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته(دوشنبه) در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد.
حضور بازیگر نقش حضرت یوسف در جشن اصلاح طلبان
ويديو پروژکتور سالن مدام کلیپ‌هایی را برای حضار پخش می‌کند اما هنوز خبری از سخنرانی شخصیت‌های اصلاح طلب نیست.
همزمان با آغاز مراسم و حتی پیش از آن شایعه حضور بازیگر کودکی سریال یوسف پیامبر در مراسم بر سر زبان‌ها می‌چرخید. شایعه‌ای که بسیاری از خانواده‌ها را از اقصا نقاط شهر به همراه فرزندان کودک و نوجوان خود به سالن شهید بابایی کشانده بود تا به بهانه جشن پیروزی اصلاح طلبان ستاره سینمایی محبوب خود را از نزدیک ملاقات کنند.
در ادامه مراسم شایعه حضور ستاره های سینمایی و موسیقی پاپ در مراسم چندان قوت گرفت که سبب شد کسی سراغ غلامحسین کرباسچی را در این مراسم نگیرد. پیشتر اعلام شده بود که قرار است کرباسچی در این مراسم سخنرانی کند و اما به ناگاه محمد سروش محلاتی از روحانیون اصلاح طلب جای وی را گرفت.
از میان مهمانان نیز همه چهره‌های سینمایی و هنری که قرار بود در جشن پیروزی جریانی سیاسی حضور پیدا کنند خلاصه در بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف نبود بلکه سه تن از خوانندگان معروف قزوینی و احسان لشگری از قهرمانان المپیک نیز در مراسم حضور داشتنند.
پخش موسیقی‌های تند با دست و شادی حضار همراه است و با آغاز برنامه و پخش قرآن همهمه کماکان ادامه داشت. مجری به روی سن رفت و پیش از آغاز سخنرانی خانم زرآبادی کلیپ‌هایی پخش می‌شود که صدا و تصویر هیچ یک برای حضار مفهوم نیست.
سید حمیده زرآبادی و رکورد سخنرانی نکردن
آیت الله محمدی تاکندی ساعت 6 به مراسم می‌رسد. پس از رسیدن وی خانم زرآبادی به عنوان اولین سخنران رسمی به روی سن می‌رود اما کماکان از سخنرانی این نماینده منتخب در شهر قزوین خبری نیست و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ترجیح می‌دهد متنی را از روی نوشته برای حضار بخواند.
زرآبادی در این متن از درد جوانان قزوینی از بیکاری و نداشتن امنیت شغلی می‌گوید و اعلام می‌کند که از مشکلات آنها آگاه است و برای رفع آنها نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اعیاد شعبانیه را نیز به مردم تبریک می‌گوید و از همه کسانی که به وی رای دادند و نیز همه کسانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کند. سخنان زرآبادی با استقبال حضار مواجه می‌شود.
سعید آتانی خواننده قزوین گروه دنگ شو و سریال‌های تلویزیونی اولین خواننده‌ای است که روی سن می‌رود و آهنگ تیراژ یکی از سریال‌های صداوسیما و آهنگی از آلبوم دنگ شو را برای حضار اجرا می‌کند. پس از وی بابک برهانی و ستار سهرابی نیز به روی صحنه رفته و هر یک دو آهنگ برای حاضران در سالن اجرا می‌کنند.
احسان لشگری نیز یکی دیگر از حاضران و مهمانان حاضر در این جشن بود که برخلاف روحیه رسانه گریزش این بار پشت تریبون رفت و در سخنانی جسورانه از وضعیت بیمارستان شهید رجایی قزوین بشدت انتقاد کرد. لشگری از ماجرای بستری شدن یکی از نزدیکانش در این بیمارستان گفت و ادامه داد که به دلیل اوضاع بیمارستان ترجیح داده بیمارش را به تهران منتقل کند چرا که اگر این اقدام را انجام نمی‌داد وضعیت وخیمی در انتظار بیمار رخ می‌داد.
قهرمان کشتی جهان از مسئولان حاضر در جلسه خواست تا به وضعیت این بیمارستان و کمبودهای بیمارستان های استان رسیدگی کنند. حضار بشدت احسان لشگری را تشویق کردند.
اتاق فرمان مراسم که پیش تر آهنگ‌های تند مراسمات عقد و عروسی را پخش می‌کرد این بار آهنگ یکی از قطعات «جواد یساری» را در سالن پخش کرد و در همین حین اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان و مریم نخستین عضو شورای شهر وارد سالن شدند.
شیخ قدرت علیخانی: ما آخوندها می‌رویم شما زیاد شلوغ نکنید
ساعت هجده و چهل و پنج دقیقه است و هنوز خبری از سخنرانی کرباسچی نیست اما مجری اعلام می‌کند که در ادامه برنامه سروش محلاتی به ایراد سخنانی خواهند پرداخت.
در این لحظه شیخ قدرت علیخانی به روی سن می‌رود و بدون اعلام قبلی تریبون را از مجری گرفته و اعلام می‌کند: شما نمی‌خواهید به ما آخوندها وقت بدهید و مدام برنامه‌های خودتان را اجرا می‌کنید. مجبور شدم بیایم بالا چون دیدم که خیلی وقت است که از نوبت ما گذشته است.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه می‌گوید که مزاح کرده است و آمده تا هم سلامی عرض کند و هم تشکر کند از حضور مردم.
وی شخصا حجت الاسلام سروش محلاتی را به جایگاه دعوت کرد و پس از آن اعلام می‌کند: بعد از سخنرانی ما آخوندها می‌رویم اما شما هم زیاد شلوغ نکنید.
دیکتاتورها از حضور پرتعداد مردم در انتخابات خوشحال می‌شوند
محمد سروش محلاتی در این مراسم گفت: امتی که آگاهی نداشته باشد دیگران آنها را افسار می‌زنند و آنها را به هر کجا که بخواهند می‌کشانند.
وی بیان کرد: انتخابات از اختصاصات نظام جمهوری اسلامی نیست و در سایر کشورها نیز برای برگزیدن نمایندگان مجلس یا رئیس جمهورانتخابات برگزار می‌شود اما تفاوت این انتخابات در منفعلانه یا غیرمنفعلانه بودن مردم است.
همچنین محلاتی اعلام کرد: دیکتاتورها از حضور پرتعداد مردم در انتخابات خوشحال می‌شوند اما مسئله این است که تنها حضور مردم در انتخابات کافی نیست و باید این حضور فعالانه باشد.
در ادامه سخنان سروش محلاتی تقریبا نیمی از جمعیت خالی شده‌اند و نیم دیگر نیز مشغول همهمه و در انتظار ورود سید حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر هستند.


تا اینکه سرانجام سخنان محلاتی با عذرخواهی وی از اینکه معمولا سبک سخن گفتن در مراسماتی از این قبیل را نمی‌داند، پایان می‌یابد و سید حسین جعفری بر روی سن می‌رود.
جعفری در مجمع منتسب به اصلاح طلبان یاد و خاطره فرج الله سلحشور و همه فشارها و آزارهایی که بر روی رواداشته شد را گرامی می‌دارد.
سخنان جعفری پایان بخش برنامه است. بیرون سالن اما جریان عکس انداختن‌های بی پایان با سید حسین جعفری آغاز شده است و تا دقایقی پس از پراکنده شدن مهمانان کماکان این بازیگر سینما در چنبره علاقمندان برای گرفتن عکس سلفی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدافع حرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
اصلاح طلبان قزوین هنوز ازتجربه کافی برخوردارنیستند..بخاطراینکه قدرت خان ومحمدخان وقوامی خان حضوردارند..من ازنماینده منتخب استان جناب محمدی عزیزدرخواست میکنم خطش راازمنتخب دوم (زرآبادی )جداکندواجازه ندهد خانها بیشترازاین دراستان حضورداشته باشند ودخالت کنند انهارابیرون کنید...تابیشتر پرو نشده اند....باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار