مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: میزان فروش فیلم "بادیگارد" در سینماهای استان به 47 میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۲۰۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 06 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، اسکندر نادری پور، مسئول امور سینمایی قزوین در مصاحبه با خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین، درباره استقبال همشهریان قزوینی از فیلم‌های نوروزی، ابراز کرد: آمار فروش و میزان مخاطبان در ایام نوروزی 4 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: در سینما مهتاب فیلم "بادیگارد" و در سینما بهمن فیلم‌های "من سالوادور نیستم" و "بادیگارد" طی 13 روز اول سال به نمایش گذاشته شد.

نادری پور اعلام کرد: طی 13 روز اول سال، در سینما بهمن "فیلم من سالوادور نیستم" حدود 41 میلیون تومان و فیلم "بادیگارد" نیز حدود 7 میلیون تومان فروش داشتند.

وی یادآور شد: به دلیل مشکل فنی سالن شماره 2 سینما بهمن، سانس‌های فیلم بادیگارد در این سینما محدود بود.

مسئول امور سینمایی قزوین اظهار کرد: فیلم بادیگارد در سینما مهتاب پنج سانس را به خود اختصاص داد و حدود 30 تا 40 میلیون تومان فروش داشت.

مدیر سینما بهمن یادآور شد: قرار بود فیلم "ابد و یک روز" در ایام نوروز در پرده سینما بهمن به نمایش درآید اما به دلیل نبود سالن و کمبود سانس‌ها این کار انجام نپذیرفت.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات سالن شماره دو سینما بهمن تا 10 روز دیگر ادامه دارد، گفت: به دلیل تعطیلات نوروز و تعطیلی بخش‌های متصدی تعمیرات سالن، این موضوع با تعویق در حال انجام است و مقرر شده که تا پایان فروردین این سالن آماده نمایش فیلم باشد.

نادری پور اعلام کرد: پس از تعمیرات سالن شماره دو، فیلم "50 کیلو آلبالو" یا "ابد و یک روز" به نمایش گذاشته می‌شود.
برچسب ها: بادیگارد ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار