از سوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس چگونگی سقوط بالگردی که 9 سرنشین آن حین انتقال یک مجروح جان خود را از دست دادند، تشریح شد.
کد خبر: ۲۰۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 26 March 2016
به گزارش فارس، فیض‌الله جعفری امروز اظهار داشت: بنابر اطلاع مسئولان محلی خنج مبنی‌بر آسیب‌دیدگی یک چوپان براثر اصابت گلوله افراد ناشناس در اطراف کوه‌های این شهرستان تیم امدادونجات کوهستان شهرستان جهرم به منطقه اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از جستجو از سوی تیم امدادونجات کوهستان جهرم پیکر نیمه‌جان چوپان برای مداوا به دامنه کوه منتقل می‌شود و با توجه به آسیب‌دیدگی شدید وی با درخواست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج بالگرد اورژانس متعلق به سپاه به منطقه اعزام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس تصریح کرد: بعد از انجام اقدامات اولیه و استقرار مصدوم در بالگرد، انتقال وی، غروب روز گذشته به سمت شیراز انجام می‌شود.

جعفری بیان داشت: در حین بازگشت بالگرد حامل مصدوم براثر برخورد به دکل فرستنده صداوسیمای مرکز فارس مستقر در منطقه دهنو کوار دچار آسیب‌دیدگی شده و پس از سقوط تمام سرنشینان آن جان خود را براثر این حادثه از دست می‌دهند.

وی اضافه کرد: از 9 نفر سرنشین این بالگرد پنج نفر کادر پروازی، دو نفر تکنسین اورژانس که یکی از آن‌ها رئیس اورژانس خنج به‌اتفاق چوپان و یک نفر همراه وی بود جان خود را از دست می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس بیان داشت: پس از اطلاع مجدد از سقوط بالگرد از سوی تیم امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان فارس از پایگاه امدادونجات بین‌شهری آبگرم کوار و نیز پایگاه امدادونجات موقت نوروزی سیف‌آباد سروستان و نیز تیم امدادونجات کوهستان استان فارس به منطقه اعزام می‌شوند.

جعفری اظهار داشت: کار جستجوی مصدومان و اجساد جان‌باختگان تا ساعت یک بامداد امروز هفتم فروردین‌ماه ادامه داشت و تمام اجساد سانحه هوایی به مراجع قانونی منتقل شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار