مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: پایان عملیات امداد و نجات برای یافتن فرد گمشده در کبیرکوه پس از ساعت ها جستجو اعلام شد.
کد خبر: ۲۰۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 24 March 2016

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: پایان عملیات امداد و نجات برای یافتن فرد گمشده در کبیرکوه پس از ساعت ها جستجو اعلام شد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی افزود: گفته می شود این جوان آبدانانی در روستای شیخ مکان دره شهر دیده شده است.
وی خاطر نشان کرد:امدادگران این جمعیت ظهر روز گذشته بعد از اینکه گزارش مفقود شدن این فرد را در منطقه گلدره کبیرکوه دریافت کردند عملیات امداد ونجات برای یافتن وی آغاز کردند که پس از حدود 16 ساعت اثری از وی پیدا نشد.
وی اظهار کرد: همچنین بوسیله یک فروند بالگرد هلال احمر تا شعاع 10 تا 15 کیلومتری منطقه مورد نظر نیز عملیات جستجو انجام شد اما بدلیل پیدا نشدن اثری از فرد مورد نظر پایان عملیات اعلام شد.
وی تاکید کرد: جستجو از طریق افراد محلی و امدادگران هلال احمر به صورت زمینی انجام و تمامی منطقه گلدره و فاصله 10 کیلومتری آن برای پیدا کردن جوان گمشده جستجو شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بر اساس شنیده ها این جوان آبدانانی در روستای شیخ مکان دره شهر دیده شده است.
سلیمانی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات امدادی ،طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفندماه گذشته در این استان آغاز و به مدت 20 روز ادامه دارد.
شهرستان های شرق و جنوب شرقی استان ایلام از جمله آبدانان ، دره شهر ، بدره و ملکشاهی در دامنه های ارتفاعات سخت گذر و جنگلی کبیرکوه قرار دارند.
کَبیرکوه به رشته کوهی با طول بیش از 145 کیلومتر از 20 کیلومتری شهر ایلام شروع شده با دیواره ای بلند تا نزدیک اندیمشک در استان خوزستان امتداد می یابد .
بلندترین نقطه آن «کان صیفی» در نزدیک روستای چنار باشی قرار دارد که بیشتر روزهای سال پوشیده از برف است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار