در شور نیکوکاری امسال:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان گفت: سال گذشته مردم خیر شهرستان 750 میلیون ریال در مراسم جشن نیکوکاری اهدا نمودند که پیش بینی می شود امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته باشد .
کد خبر: ۱۹۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 03 March 2016
به گزارش تابناک یزد،علیرضا خلیلی از آغاز شور نیکوکاری خبر داد و گفت: این جشن از امروز 12 تا 14 اسفند ماه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: امسال بیست و ششمین دوره ای است که جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده های نیازمند در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برگزار خواهد شد تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده از خیرین در این پایگاه ها به فوریت در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
خلیلی با بیان اینکه سال گذشته 105 پایگاه ثابت و سیار جهت جمع آوری کمکهای مردمی در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: در راستای برگزاری شور نیکوکاری بیش از 3000پاکت جمع آوری هدایای مردمی در بین دانش آموزان مدارس شهرستان توزیع شده است.
وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی اردکان امسال از طریق بودجه فرهنگی187 میلیون ریال به دانش آموزان و نیز 265 میلیون ریال به دانشجویان کمک نموده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان نیز با بیان اینکه طی 11 ماه امسال ، بیش از 500 میلیون ریال به منظور کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال هزینه شده است افزود: یکی دیگر از رویکردهای حمایتی کمیته امداد ارائه خدمات درمانی و پرداخت کمک هزینه های درمان مددجویان می باشد.
خلیلی با اشاره به اینکه سوء تغذیه کودکان یکی از عواملی است که بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب پذیر با آن روبرو هستند و از این رو مشکلات عدیده ای را برای این خانواده ها فراهم آورده است افزود: در این راستا و با هدف کمک به بهبود تغذیه 74 نفر از کودکان زیر 6 سال دارای سوء تغذیه در یازده ماهه سال جاری مبلغ 500 میلیون ریال هزینه شده است .
در شهرستان اردکان 237 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از این تعداد 127 نفردختر و110 پسر و نیز 199 نفر ساکن شهرو 38 نفر ساکن روستا هستند، همچنین 110 دانشجوی اردکانی تحت پوشش این اداره می باشند.
به نقل از ایرنا یزد، در اردکان نزدیک به 2 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند .
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار