با پایان شمارش آرا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم قزوین نمایندگان خود در این مجلس را شناختند.
کد خبر: ۱۸۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 27 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: "داود محمدی" و "سیده حمیده زرآبادی"با اکثریت آرا، منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه قزوین،البرز و آبیک شدند.

ایوب رحیمی با اعلام این خبر افزود:  تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان قزوین،البرز و آبیک 642 هزار و 946 نفر بود که ازاین میزان تعداد کل آرای ماخوذه  363 هزار و 662 رای می باشد.

وی افزود: براساس نتایج شمارش آرا داود محمدی با اخذ 108 هزار و 854 رای  نفر اول و سیده حمیده زرآبادی با 108 هزار و 440 رای به عنوان نفر دوم موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه  قزوین،البرز و آبیک شدند که توانستند به عنوان منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزیده شوند.

بابایی صالح نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: روح الله بابایی صالح " نیز با اکثریت آرا، منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج شد.

وی تأکید کرد تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویین‌زهرا و آوج 118 هزار و 244 نفر بود که ازاین میزان تعداد کل آرای ماخوذه  86442 رای می باشد.

این مسئول افزود: روح الله بابایی صالح با اخذ 33486 رای موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه  بوئین زهرا و آوج شد که توانست به عنوان منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شود.

بهمن طاهرخانی با رای مردم تاکستان راهی مجلس شد

ایوب رحیمی بیان کرد: تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تاکستان 125 هزار و 975 نفر بود که ازاین میزان تعداد کل آرای ماخوذه  86846 رای است.

وی یادآور شد: بهمن طاهرخانی با اخذ 40406 رای موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه  تاکستان شد که توانست به عنوان منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار