مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: برای اولین بار پایگاه‌های کانکسی امداد و نجات در استان اردبیل جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۱۸۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 16 February 2016

به گزارشخبرنگار مهر،بهرام غیبی ظهر سه‌شنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی هلال‌احمر اردبیل تصریح کرد: تنها پایگاه کانکسی هلال‌احمر استان در جاده اردبیل – سرعین دایر بود که با احداث پایگاه امدادی جدید تمامی پایگاه‌های کانکسی جمع‌آوری شد.

وی افزود: هلال‌احمر با هدف آرامش دهی به شهروندان و مردم فعالیت می کند و ایجاد آرامش زمانی امکان پذیر است که خود نیروی امدادی از آرامش کامل برخوردار باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به تکمیل و بهره برداری از مجتمع ورزشی منادیان صلح اشاره کرد و افزود: این مجموعه در هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است که چند منظوره بوده و می تواند مورد استفاده نیروهای هلال‌احمر قرار گیرد.

غیبی در عین حال به تحویل سه آمبولانس جدید امدادی به سه شهرستان بیله سوار، پارس آباد و سرعین اشاره و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آشیانه بالگرد امدادی استان در تیر ماه امسال به بهره برداری رسیده و سپس تخصیص بالگرد انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای بزرگ ترین پروژه مشارکتی هلال‌احمر در میدان شریعتی در خصوص روند اجرای آن گفت: این پروژه با ۱۱۰ میلیارد ریال در هفته هلال‌احمر کلنگ زنی شده و در ۱۰ طبقه که شامل سه طبقه درمانی و مابقی خدماتی است احداث می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار