همزمان با آغاز دهه‌ فجر، مراسم نمادین گلباران قدمگاه ورود امام‌خمینی (ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین برگزار ‌شد.
کد خبر: ۱۷۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 01 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس قزوین، مراسم نمادین گلباران قدمگاه ورود امام‌خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در گلزار شهدای قزوین گلباران ‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم با اشاره به اینکه با ورود امام خمینی (ره) به میهن، انقلاب اسلامی در ایران ایجاد و حکومت طاغوت برچیده شد، اظهار کرد: آحاد جامعه باید قدردان برپاکنندگان انقلاب باشند و در حفظ آن تلاش کنند.

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی هیچ قدرتی نتوانست مانع تشکیل انقلاب شود، اضافه کرد: امروز نیز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب هیچ کشور برتری نمی‌تواند خدشه‌ای به نظام وارد کند.

عابدینی با اشاره به اینکه مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی خالصانه به میدان آمدند و توانستند انقلاب را برپا کنند، افزود: امروز نیز با به میدان آمدن امت‌های مسلمان، وعده الهی در کشورهای اسلامی و سطوح جهانی محقق می‌شود و آنها به پیروزی دست می‌یابند.

گفتنی است، در این مراسم تیم موتورسواری رژه نیروهای مسلح استان با لباس رسمی و پرچم انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج، لشگر 16 زرهی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران حضور داشتند.

همچنین مسئولان با قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

در ادامه مدعوین با حضور در حرم مطهر امامزاده حسین (ع) فرزند امام رضا (ع) نسبت به مقام امامت و ولایت ادای احترام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار