کد خبر: ۱۶۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: جمع آوری دستفروشان از سطح شهر وظیفه نیروی انتظامی نیست.

سردار بخشعلی کامرانی صالح درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: تجمع دستفروشان درحوالی میدان کرج علاوه براین که تردد مردم را دچار مشکل کرده ، آمار وقوع برخی جرایم را دراین محدوده افزایش داده است.

وی ادامه داد: بدون شک درمکان هایی که شغل های کاذب ایجاد می شود برخی افراد سودجو و خلاف کار از فرصت سوء استفاده می کنند تا بتوانند بدون دردسر فعالیت های غیر قانونی خود را انجام دهند.

کامرانی‌صالح خاطرنشان کرد: تا کنون گزارش‌هایی درخصوص خرید و فروش اموال مسروقه و مواد مخدر توسط برخی افراد به ظاهر دستفروش دراین محدوده دریافت شده است.

وی توضیح داد: درست است که بسیاری ازاین دستفروشان انسان‌های شریفی هستند و صرفا برای امرار معاش دراین محدوده بساط می‌کنند ولی باید پذیرفت عده معدودی که درقالب دستفروش اقدام به انجام برخی جرایم می‌کنند امنیت مردم را را به خطر می‌اندازند بنابراین پلیس وظیفه دارد با آنها مقابله کند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز تصریح کرد: باید درمناطق مختلف استان مکان‌هایی برای استقرار دستفروشان ایجاد شود تا فعالیت آنها درقالبی مشخص و ساماندهی شده انجام بگیرد.

کامرانی صالح اظهارکرد: جمع آوری دستفروشان وظیفه نیروی انتظامی نیست و این کار باید توسط مجموعه شهرداری انجام شود.

وی توضیح داد: درمحدوده میدان کرج بارها و بارها شاهد اجرای طرح‌های مختلف برای جمع آوری دستفروشان بوده‌ایم ولی متاسفانه این طرح ها نتیجه قابل قبولی به همراه نداشته و صرفا منجر به ساماندهی مقطعی وضعیت این محدوده شده است .

این مسئول در پایان گفت: برای ساماندهی وضعیت دستفروشان میدان کرج تمامی ارگان‌های مسئول باید با هم همکاری کرده و طرحی قابل قبول و کاربردی اجرایی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار